 |
 |
 |
|
 |
|
|
|< Első << Előző [36][37][38][39][40][41][42][43][44][45] 46 [47] Következő >>
2007.05.05. 20:53:44 T-MOMC (#61)
|
A bográcsolásra k.b. 10-től érdemes jönni. Zotya pedig a mecseki team oszlopos tagja.
|
2007.05.05. 12:12:45 mantababy (#60)
 |
hali Zotya.ha nem Pesti vagy akkor merről jöttél? Láttam pár szép dolgot a kocsidon:). A Pomázi bográcsolásról meg kérdezném, hogy kb mikor érdemes odaérkezni?térképet tud valaki feltölteni?nem vagyok ismerős arra.köszi
|
2007.04.27. 11:07:53 L-MOMC (#59)
 |
Levy! Biztosítás ügyben hívj! Kiss Lajos 06-20-9122-967
|
2007.04.27. 09:46:13 Levymetal (#58)
|
Ssiasztok! Az a kérédsem lenne,hogy kivel vehetném fel a kapcsolatot a klubbos biztosítás ügyében? Szeretném elintézni (ha lehet) még mielőtt a nevemre íratom a kocsit. Köszi
|
2007.04.26. 16:25:09 ohcmanta (#57)
 |
Sziasztok!Ha valakit érdekel?A Street Racing Szeged (SRS club) idén is megrendezi nagyszabású országos rendezvényét2. ORSZÁGOS AUTÓS-CLUB TALÁLKOZÓnéven, mellyet idén 2007.07.14 - 15- ig tartunk Sziksósfürdőn!http://www.srsclub.hu/ Várjuk csapatok jelentkezését rendezvényünkre, valamint azok jelentkezését is, akik ki szeretnék állítani autójukat rendezvényünkön!Emellett számítunk még autózással kapcsolatos cégek, kiállítás, és média ajánlat céljából való jelentkezésére!
|
2007.04.15. 07:49:31 berlina (#56)
|
Megjelent az Oldtimer Markt tavaszi különszáma: Tripps und Tricks, 1680 Ft 100 oldal, tele nagyon jó "MacGyver" trükkel, pl zelofánnal (cigisdoboz csomagolása) az újj alatt ellenőrizhető a lakkozásra előkészítetet felület "simasága", vagy: duplakarbik szinkronizálása kólásüveggel hidrosztatikus módszerrel kiépített állapotban, (Bob Tyler -től, No. egyik legprofibb és legkeresettebb karburátorspecialistája) kapható az Inmedio üzletekben, (egyébként a Hungaropress-t az Inmedio felvásárolta) Más: lehet, hogy nemcsak rajtam segít: olajnyomásszelepbe rugó kapható vagy rendelhető bármelyik márkakerben, Opelszám: 646864, bruttó 142 Ft a jelenlegi euroárfolyamon, műanyag "golyó" is rendelhető: 646875, 710 ft, olajpumpafedél is: 638580 ennek árát nem kérdeztem.
|
2007.04.05. 20:48:20 Zotya (#55)
 |
Sziasztok!Én voltam Szegeden egy piros mantával, de én nem pesti vagyok :-).Sajnos valóban nem sok manta, és mantás volt.
|
2007.03.30. 10:22:53 mantababy (#54)
 |
Úgy láttam nem sokan jöttetek le Szegedre:( Egy piros Pesti manta volt ott , a Szegedi haveromon kívül.Sajna a tulajjal nem találkoztam, pedig körbecsodáltam a vasat. Az enyém nincs olyan állapotban, hogy kiállytsam ezért kinn parkoltam vele, ahogy láttam egy sárga gép is ott állt. Így összesen 4 manta volt a kiállítás környékén. Remélem láthatunk többet is legközelebb:)
|
2007.03.05. 20:09:06 ohcmanta (#53)
 |
TÁJÉKOZTATÓ AUTÓS KLUBOKNAK, CSAPATOKNAK A találkozó kapcsán több helyről is felmerült az igény a találkozóra érkező klubok és teamek egy helyre történő parkolása iránt. Minderre lesz lehetőség kint, a találkozó autóinak parkolására fenntartott helyet - ami egyébként a hangár mögötti, hátsó füves területen lesz - az igényeknek megfelelően osztjuk meg. Így kérjük, azokat a társulásokat, akik együtt érkeznek, és egy helyre kívánnak parkolni, azután, hogy tagjaik mind regisztráltak a találkozóra, a kiallitas@carstyling.hu címen jelezzék ezen szándékukat. A levélben szerepeljen: a klub neve, a találkozóra érkező klubos autók száma. A parkolóból ennyi helyet kerítünk le számukra, klubos kapu, vagy molinó kihelyezésére lesz lehetőség.
|
2007.02.19. 15:35:01 ohcmanta (#52)
 |
Ha jöttök írjátok meg!
|
2007.02.15. 19:32:09 ohcmanta (#51)
 |
Utó Írat:MAGYARORSZÁG MANTÁSAI EGYESÜLJETEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GYERTEK LE SZEGEDRE!!!
|
2007.02.15. 19:26:01 ohcmanta (#50)
 |
CARSTYLING.HU TUNING SHOW 2007 JOBB, HA IDŐBEN FELKÉSZÜLSZ... ...mert 2007. március 24-25-én, Szegeden ismét egy igazi exkluzív szenzációval lepjük meg hazánk autókat kedvelő közönségét! A tavalyi évben nagy sikert aratott Szezonnyitó Sportautó és Tuning Show folytatásaként idén is igen magasra tettük a lécet, és hazánk legszebb tuning autói mellett több, Magyarországon még soha nem látott autócsodát, és rendkívül színes programokat mutatunk be a nagyérdeműnek!Itt azautódat is ki lehet állítani,aki tud az jöjöjnel én ott leszek.Bővebb info carstyling.hu
|
2007.01.30. 19:32:32 T-MOMC (#49)
|
Müködik a letöltések menüpont!!!!
|
2007.01.29. 22:50:40 berlina (#48)
|
a 25-n megjelent Oldtimer Markt -ban van néhány oldal képekkel az íves idomok otthoni kalapálásáról, többek között kapható a Budaörsi Tesco Inmedio újságosánál (jobboldali bejárat üzletsora jobboldalt), valamint a Hungaropress üzletekben
|
2007.01.25. 18:42:55 jagerpali (#47)
 |
Köszöntem, rajta leszek.
|
2007.01.25. 13:33:06 Mantzel (#46)
 |
irba irta már:2006. 08. 10 10:31:13"Szia! Engedélyezned kell az előugró ablak nyitását, és akkor lesz egy olyan abalkod, ahol feltöltheted a képet! Jó ügyködést hozzá ! :)"
|
2007.01.24. 18:13:02 jagerpali (#45)
 |
Helló szia szevasztok hejj! Lenne egy olyan kérdésem, hogy már korábban regisztráltam magam, de nem tettem hozzá képet és most szeretnék. Ezt hogy tudnám pótolni? Segítségeteket előre is köszi.
|
2006.12.22. 18:22:10 ZsoltB79GSi (#44)
 |
Sziasztok!Szeretnék mindenkinek Boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánni!Ui:Padlógáz!
|
2006.12.13. 15:29:39 jaja1981 (#43)
|
Nos, ha megtennéd, én nagyon megköszönném. Nem is a max értékek érdekelnek, hanem a változások a fordsz. függvényében.Szóval adok számot, és várom a faxot. Köszönöm.06-23-417-399
|
2006.12.12. 08:05:20 L-MOMC (#42)
 |
jaja1981! Üdvözlünk itthon! Remélem még emlékszel, hogy a kutyákat simogatják és nem megeszik. 20E motor nyomaték ábra van a nagy manta könyvben. Ha nincs jobb megoldás kimásolom és elfaxolom, csak adj egy számot. Egyébként a 20E motor max nyomatéka 162 nm és 81 kw (110LE) a legnagyobb teljesítménye. Mégegyszer üdv! Kiss Lajos
|
2006.12.10. 11:33:19 jaja1981 (#41)
|
Sziasztok! Végre hazaértem a nagyszerű Koreából! Már jár a járgányom a bakon, pöccre indúlt ennyi állás után is. :) Máris lenne egy kérésem. Nem tud valaki 20E motorhoz teljesítmény-nyomaték görbéket? Nem találok a neten sehol, mérésre meg nem akarom elvinni. Köszönöm!
|
2006.12.02. 08:05:15 berlina (#40)
|
Este viszek két Osztrák Manta prosit közel hibátlan állapotban és az Opel Oldies kiadványt CD-n beszkennelve, ha lesz ma is tombola fölajánlom őket tombolatárgynak.
|
2006.11.28. 17:38:06 ZsoltB79GSi (#39)
 |
Sziasztok!Keresek a Mantához valami szakkönyvet,valaki tudna segíteni,hogy hol lehetne ilyet kapni?Köszi!chevroletv8@citromail.hu
|
2006.11.24. 09:02:29 Josephino (#38)
 |
Szia Tamás! Elküldtem a kepeket 4 db rar fájlban. mert kb 25Mb egyben. Örülnek ha látnám öket az oldalon. További szep napot. Üdv.
|
2006.11.22. 17:03:39 T-MOMC (#37)
|
Szia!Küld el az web@magyaropelmantaclub.hu címre. Köszi.
|
2006.11.21. 22:39:41 Josephino (#36)
 |
Szia T-MOMC van pár jó kepem a Zamárdi taliról. Ha erdekel felteheted. Mondd meg h mien e-mail cimre, es elküldöm öket. Üdvözlettel: Josephino (IWIW - Manta Fan Club)
|
2006.11.20. 19:49:59 irba (#35)
 |
HANKOOKNekem olyan tapasztalataim vannak vele, hogy volt egy céges Tranzit egy korábbi munkahelyemen, és annak ez volt a gyári gumija. 2 más márka (Matador, meg valami hasonló kategáriás) elkopott míg hankook-ból egy. Szóval nagyon bevált, igaz drágább is volt mint a többi.
|
2006.11.15. 10:57:34 T-MOMC (#34)
2006.11.15. 10:18:07 kcs (#33)
|
http://www.bumerang.hu/online_archiv.php?ekkor=20061110
|
2006.11.14. 15:53:22 T-MOMC (#32)
|
A Hankook márkát nem ismerem, ki kellene próbálni.
|
2006.11.14. 15:51:37 T-MOMC (#31)
|
A gumi kérdését szerintem elsősorban az határozza meg, hogy mire is használod és milyen gyakran az autót. Ha egy hobby veterán jellegű autód van, amivel ritkán mész és akkor sem gyorsan, akkor felesleges drága gumi rá. Ha ki van téve komoly igénybevételnek, akkor jól ki kell választani. Saját tapasztalatom szerint nem minden márkás gumi jó - van amit kifejezetten rühellek - és nem minden olcsóbb, kevésbé jó nevű gumi rossz. (Az általunk tesztelt téligumik közül például az egyik legolcsóbb volt a legjobb)
|
2006.11.14. 13:16:36 jaja1981 (#30)
|
Sziasztok! Először is lenne, egy nem ide vágó kérdésem. Ti mit tudtok a HANKOOK gumikról? Milyenek? Most épül ugye a gyár Dunaújvárosban, de nem tudom, hogy milyen mínőségű gumikat gyártanak. Hát ennyi. Csak érdekelne, hogy Ti, mint szakik feltenétek-e a járgányaitokra.
|
2006.11.07. 17:34:05 weak (#29)
|
Sziasztok!Most regeltem és először is szeretnék gratulálni az oldalhoz! Sok hasznos infot meg lehet itt találni! Ismét opeles lettem ugyanis vettem egy 30 éves ascit amit szeretnék kipofozni... úgy tűnt egyszerű lesz, mert az autósboltban felsoroltak egy rakás újonnan rendelhető cuccot hozzá, de sajna kiderült, hogy 1-2 kivétellel nincs már semmi... ebben szeretném a segítségeteket kérni... bármilyen infot nagyon szívesen veszek :)Egyébként egy C asconám volt előtte amit egyben eladtam alkatrésznek, mert műszakilag teljesen lestrapált volt már mikor hozzájutottam is...Az asciB volt az az autó ami mindig is nagyon tetszett és egyre ritkább, ezért döntöttem úgy, hogy veszek egyet és felújítom...Köszi a válaszokat előre is!Szép estét!
|
2006.11.02. 15:08:09 T-MOMC (#28)
|
Szóval. Veszel egy 3.0 24V Motort. Amit kapni fogsz, az egy minimum 200000 km-et futott motor. Tehát leszolgálta az idejét. Berakhatod látatlanba is, de garantálom, hogy minden héten lesz valami baja. Tehát szakszerű vagy és lelkiismeretes. Tegyük fel, hogy semmi komoly hiba nincs, csak a szokásos, amit egy ilyen motorban ki KELL cserélni ahhoz, hogy újra megbízható legyen. Olaj, olajszűrő, vezérműlánc, láncfeszítő, láncvezető (ez fontos), olajpumpa, vízpumpa, hydrotőkék. Egy kis hengerfej móka: szelepvezetők, szelepmarás, síkolás. Csináltatsz hozzá olajteknőt, egy kipuf rendszert. Ezt így számold össze. És a java még csak most jön: mi lesz a váltóval? A Manta váltó névleges terhelhetősége kisebb, mint amekkorát a motor lead. Én is hallottam olyanról akinek elbírta a manta váltó, de 20 olyanról, akinek viszont nem. A difivel pont ez a helyzet. Legalább ilyen fontos a kuplung kérdés. itt még rosszabb a helyzet, mert a mantáé még egy jó 2.2 motorhoz is kevés, nemhogy ehhez. És akkor van még a fékrendszer a futóművek stb.
|
2006.11.01. 19:56:00 dea191 (#27)
 |
Tényleg nem akarlak lebeszélni a dologról, csak a tapasztalataimat írtam le.A vizsgán van korrupció, csak egyre nehezebb, egy más motorszámot el lehet sütni, de mikor már egy teljesen más motor van beépitve, az elég cinkes.A KPM engem szerencsére a Vectrával állitott meg megnézték a motor és alvázszámot, tudták mit hól keressenek egyáltalán nem hülyék (sajnos)A fogyasztást 15 fölött számold ami szerintem nem mindegy,És amit írtam sok kis dolgot a beszerelésnél csak mokolással lehet megoldani és ezek szoktak ugymond a gyenge láncszemek lenni.Szerintem vennél egy 2.4-et beleklampizni a te motorszámod, kicsit jobb alkatrészekből felújitani esetleg fokolt vezértengely 4leömlös rendszert szerintem hibátlan.Belevaló nem kell mokolgatni, üzembiztos és anyagilag is a töredékéből megúszod.Nekem 2.2 van felhúza egy kicsit autópályán kiakassza az órát, ami barátok közt is kb 200, és nem vettem észre, hogy magyarországon bárhól is erölködött volna.
|
2006.10.28. 10:34:54 Imi_28 (#26)
 |
Csáó! Van valakinek számítógépen b mantához szerelési kézikönyv? Nagy hasznát tudnám venni :)
|
2006.10.21. 18:12:53 T-MOMC (#25)
|
Nyitottam egy topicot "Klubélet" címen, ezen belül van egy altopic "Kedvezményes kötelező biztosítás" címmel. Ide megpróbálom összegyűjteni a tudnivalókat.
|
2006.10.20. 20:49:04 irba (#24)
 |
T-MOMC! Az én gépem belefér a nosztalgia jellegű kategóriába? Ha igen, akkor mikor lehet biztosítót váltani (gondolom dec.31), mennyi lesz kb. a biztosítás díja, és mennyi most a tagdíjatok? Bocsi a sok kérdésért :) Szerintem nyugodtan válaszolhatsz egy külön erre nyitott topican is. Köszi!
|
2006.10.18. 22:01:58 dea191 (#23)
 |
Mi is nagyon jól éreztük, magunkat, és gratulálnénk a helyezést elért versenyzőknek, de irigységből nem teszem.KÖSZÖNJÜK SZÉPEN! (a rendezőségnek)
|
|
|
|
 |