|
|
|
|
|
|
|
2016.08.06. 01:26:14 imiszaki (#7)
|
Hello mindenkinek.!
2 éve vagyok opel astra f cc tulajdonos. Nagyon meg vagyok elégedve vele már 50000 km-t hajtottam bele és majd 20 éves és probléma mentes (ha bele ülök akkor 800-1000km-t hajtok le egybe!) A kérdésem a következő lenne,hogy a képen látható szakirodalmi német nyelvű könyvnek van-e magyar nyelvű kiadása.
Hozzá szólàsotokat előre is köszönöm szépen. További szép napot mindenkinek.!
|
2012.06.01. 22:56:11 GM (#6)
|
Hy értem hát én is úgy érzem hogy ha levonom a konzekvenciát ész szerűbb döntés a B-Manta bármennyire is közelebb áll az elképzeléseimhez az A.Köszönöm szépen a tanácsokat,javaslatokat és persze az infókat e képen cselekszek majd cs mielőtt felvenném érdemlegesen a kapcsolatot összehozok némi kezdő tőkét hogy értelme is legyen miről beszélni,azért ha van esetleg még vkinek ötlete szívesen fogadom és még1szer köszönöm az eddigi hozzászólásokat:)
|
2012.05.31. 10:06:53 emmatti (#5)
|
Szia!
A leírtak alapján inkább a B Mantát javasolnám neked. Szerintem a legjobb ha felveszed valamelyik klubtárssal a kapcsolatot (Mondjuk Lajossal) ő minden bizonnyal tud segíteni autó és alkatrész beszerzéssel kapcsolatban is. Annyit azért hozzátennék, hogy egy ilyen idős autó fenntartása nem a legolcsóbb, és ha jól megcsinálod nem igazán szeretnéd mindennap használni (hóban-sárban például).
Üdv:
Attila
Előzmény >
Először is köszönöm szépen a hozzászólásokat kicsit lelombozott ugyan de ez van anyagiakban elég tréül állok mert elég kusza családi okok miatt már tizenévesen átkellet vennem a"családfői"szerepet:S cs jó lenne már egy szekér amivel eljutok majd 1szer A-ból B-be,és ha már autót vennék olyat szeretnék amit szeretek is és szívesen hajtanám is:) monjuk időm van átgondolni a dolgot mert 1 ruppóm sincs még sajnos:( cs infót gyűjtök h mit h lehetne amúgy is cs apránként tudnám csinálni a gépezetet ha meglenne annyi segítségem lenne h sokminden van amit ingyér megtudnának csinálni nekem bizonyos lakatos munkák szerelgetések v anyagárba(tudom kicsit a gombhoz a kabát efektus)csak jó lenne már ha legalább 1verdám lenne végre:)
|
2012.05.31. 00:31:25 GM (#4)
|
Először is köszönöm szépen a hozzászólásokat kicsit lelombozott ugyan de ez van anyagiakban elég tréül állok mert elég kusza családi okok miatt már tizenévesen átkellet vennem a"családfői"szerepet:S cs jó lenne már egy szekér amivel eljutok majd 1szer A-ból B-be,és ha már autót vennék olyat szeretnék amit szeretek is és szívesen hajtanám is:) monjuk időm van átgondolni a dolgot mert 1 ruppóm sincs még sajnos:( cs infót gyűjtök h mit h lehetne amúgy is cs apránként tudnám csinálni a gépezetet ha meglenne annyi segítségem lenne h sokminden van amit ingyér megtudnának csinálni nekem bizonyos lakatos munkák szerelgetések v anyagárba(tudom kicsit a gombhoz a kabát efektus)csak jó lenne már ha legalább 1verdám lenne végre:)
|
2012.05.30. 22:54:08 emmatti (#3)
|
Szia GM!
Az előző hozzászóló általi dolgokhoz annyit tennék hozzá, hogy gyakorlatilag az egész A Mantát áttervezték a B kialakításakor, tehát nem sok közös elemük van. Az átépítést szerintem felejtsd el. Iszonyat macerás és az átépítésre elköltött pénzből egész tisztességesen gatyába lehet rázni egy autó karosszériáját.
Nem írtad milyen források állnak rendelkezésedre. Ha van kb. 1-1,5 milliód (A Manta kb. 5.000 EUR, B Manta kb. 3.500 EUR használt állapotban) akkor a németektől-osztrákoktól egész szép autókat lehet behozni, amit OT vizsgával fogsz tudni üzembe helyeztetni (vagy regadó-forgalomba helyeztetés). Egyéb esetben érdemes itthon keresni egy jobb állapotú autót (ezek inkább B-k) és aztán azt kell rendbe szedni. Az alkatrészek szempontjából a B-hez itthon viszonylag könnyedén be lehet szerezni (klubon belül is), míg A-hoz kevésbé (illetve az alkatrészek árai is az autók áraiban történő kb. 1,5-ös szorzó szerint vannak belőve).
Üdv:
Attila
|
2012.05.30. 15:12:59 Sanyee89 (#2)
|
Kutyából nem lesz soha szalonna, ahogy B-Mantából sem lesz A-Manta. Vagy A vagy B Mantát építesz. A-Mantát nehéz fellelni, főleg ami papíros is. Ami megfizethető szét van hullva és kemény milliókból lehet belőle csak autót építeni. Ami szép annek meg azért van meg az ára, mert már valaki végigjárta a sokmilliós létrát. B-Mantát könnyebben találsz használható alapnak és az alkatrészbeszerzés is jóval könnyebb. Arról nem beszélve, hogy viszonylag normális áron lehet találni olyat aminek érdemes nekiállni. El kell dönteni, hogy A vagy B Mantát akarsz. Ha A Mantázni szeretnél akkor Németből érdemesebb hozni egyet, amit ugye csak OT-s veteránként lehet forgalomba helyezni (ha jóltudom) ha épp nem rendelkezel a sunyisabb megoldáshoz szükséges dolgokkal. Én ennyit tudok hozzászólni. De vannak itt olyanok akik jobban benne vannak az ilyesmiben.
Előzmény >
Üdv nem rég regiztem némi tanács segítség reményében.Igazság szerint külsőre jobban tetszik az A Manta,a gond cs az h eddigi kutakodásaim tanulsága h vagy nagyon le van pukkanva v nagyon drága legalábbis nekem..Ebből adódott az ötlet h átalakítanék(alakíttatnék)1 B-set hasonló formára cs nem tudom h érdemes e nekilátni ilyesminek ill jobban jövök e ki?vagy reménykedjek inkább h találok 1normális A-sat olcsón?Nem tudom h melyik irányba kéne gondolkodnom..remélem nem hordtam össze nagy hülyeségeket(első autóról lenne szó és nincs nagy tapasztalatom ilyesmibe:))hirtelen ennyi lenne a kérdésem
|
2012.05.30. 13:17:07 GM (#1)
|
Üdv nem rég regiztem némi tanács segítség reményében.Igazság szerint külsőre jobban tetszik az A Manta,a gond cs az h eddigi kutakodásaim tanulsága h vagy nagyon le van pukkanva v nagyon drága legalábbis nekem..Ebből adódott az ötlet h átalakítanék(alakíttatnék)1 B-set hasonló formára cs nem tudom h érdemes e nekilátni ilyesminek ill jobban jövök e ki?vagy reménykedjek inkább h találok 1normális A-sat olcsón?Nem tudom h melyik irányba kéne gondolkodnom..remélem nem hordtam össze nagy hülyeségeket(első autóról lenne szó és nincs nagy tapasztalatom ilyesmibe:))hirtelen ennyi lenne a kérdésem
|
|
|
|
|