 |
 |
 |
|
 |
|
|
|< Első << Előző [19][20][21][22][23][24][25][26][27][28] 29 [30][31][32][33][34][35][36][37][38] Következő >>
2008.04.01. 09:01:03 mantababy (#367)
 |
hali. nagyon keresek ilyen http://www.hasznaltauto.hu/kepek2.auto?hirkod=1967913
|
2008.03.31. 21:43:51 zolko769 (#366)
 |
Csatlakozom az elöttem szolohoz!!
|
2008.03.26. 16:24:59 T-MOMC (#365)
|
Azért, mert nincsenek benne a jeladók.
|
2008.03.25. 22:39:20 ZsoLa (#364)
|
Mér csak azok mutatnak jo adatokat amik gyárilag vannak beszerelve? De elvileg az én astrámba is lehet hogy bevan kábelezve mert svájcból hozatták be de nem biztos... nemtom... 91es évjárat és 1.4 si motoros. Mindent beleraktak kivéve az ABS-t és a légzsákokat de sztem 91es astrába még egyáltalán nem is volt légzsák :)
|
2008.03.25. 11:24:56 sznupi (#363)
|
Üdvözlet a Manta Clubosoknak!B Asconához keresek első szélvédőt.
|
2008.03.23. 13:50:49 zolko769 (#362)
 |
ZsoLa!!Be lehet szerlni és müködni is fog!!CSAK ÉPPEN HÜLYESÉGEKET FOG MUTATNI!!Kivéve a dátum,idö,hömérséklet.Kb 10-15eft körül van.Én kb 2 honapja rakattam bele,de ha gondolod szivesen eladom.:-))
|
2008.03.23. 13:50:12 zolko769 (#361)
 |
ZsoLa!!Be lehet szerlni és müködni is fog!!CSAK ÉPPEN HÜLYESÉGEKET FOG MUTATNI!!Kivéve a dátum,idö,hömérséklet.Kb 10-15eft körül van.Én kb 2 honapja rakattam bele,de ha gondolod szivesen eladom.:-))
|
2008.03.18. 00:23:55 ZsoLa (#360)
|
Sziasztok!Érdeklődni szeretnék hogy egy 1991-es évjáratu Opes astra 1.4 si-be belelehet-e utolag szerelni a fedélzeti computert és ha igen akkor kb. mennyibe kerülhet? Előre is köszönöm!Üdv.: ZsoLa
|
2008.03.17. 22:22:09 sasszem73 (#359)
|
Szia Jdonát! A pontos telefonszám 330-0000. Ha vidékről telefonálsz bökd elé hogy 06 1! üdv sasszem73
|
2008.03.17. 14:19:26 falco27 (#358)
|
Sziasztok!Keresek Mantába 20E motor L Jectronicos injektorához 7 csatlakozós légtömegmérőt.Mátyás06-20-435-4618lmatyi@freemail.hu
|
2008.03.17. 12:19:26 jdonat (#357)
|
Csá Sasszem73 pontosan mi az a telefonszám? Kerék közepébe valo emblémát nem tudtok. Üdv
|
2008.03.16. 19:03:06 sasszem73 (#356)
|
Jdonat! A Csergőnél van elfekvő biztonsági öv. Cikkszáma 01 98 151. A 330-0000--ás számon érdeklődhetsz. Ha alkudozni akarsz keresd Jenei Viktort! Üdv sasszem73
|
2008.03.16. 16:33:06 profi42 (#355)
|
mantaboy!Kérlek küldj ajánlatot a profi42 kukac freemail pont hu-ra. Ha lehet képet is küldj!Hol van helyileg a kipufogó?Hátsó sportdobod is van? Az is érdekelne.üdv.
|
2008.03.14. 23:48:06 Josephino (#354)
 |
Jdonat! nekem van eladó gyujtáskapcsolóm ha érdekel. üdv 70/316-85-47
|
2008.03.14. 09:21:50 manta1982GTE (#353)
 |
Hej hó. Keresek manta B hez hátsó rendszámtábla tartó lököst meg a prizmát a két lámpa közé. Törött repedt nem igazán kell. ÜDv Dani mail: postd@freemail.hu 20/217-1478
|
2008.03.14. 09:21:21 mantaboy (#352)
|
Szevasztok! Profi 42 nekem van elado kipufogom ascona B-hez elejétől végig. Több is van. Ha érdekel hivj! tel.: 06 70 519 2798. Csö!
|
2008.03.13. 20:00:16 profi42 (#351)
|
Sziasztok!Keresek '78. 2.0i B Aconához kipufogó rendszer, leömlő kivételével. Hátsó sportdob is érdekel.Amennyiben van neked, kérlek küldj rá ajánlatot!Előre is köszönöm.Üdv.
|
2008.03.12. 18:57:54 Imi_28 (#350)
 |
Silvestris lenne pár cuccom ami lehet, hogy érdekelne téged, légyszíves add meg a számod, vagy írj nekem egy mailt vagy hívj! 06205599286 czentnerimi@t-online.hu Köszi
|
2008.03.12. 12:21:22 jdonat (#349)
|
Helloztok 74 A-s Mantához keresek jobb oldali viszapilantot, 4db felni közepere valo jelet, biztonsági ővet , gyujtás kapcsolot. jobb oldali ajtoba gombot.
|
2008.03.09. 11:15:06 Zeusz (#348)
 |
sziasztok keresek manta 400-as szélesitést épitéshez.ha tud valaki irjon ide
|
2008.02.27. 09:43:57 Mark11 (#347)
 |
Sziasztok!Keresek 2.4 gyári injekort(motronic) kompletten!marko0915@gmail.com06-20-3131-606
|
2008.02.26. 09:25:25 Zeusz (#346)
 |
sziasztok érdekelne Manata A hátso lámpa mind a négy kompletten .nem tud valaki ilyet ajánlani vagy hol lehet venni vagy rendelni.jo a fehér burás változat is,komplett ujjá épitéshez.email cimem Zeusz_84@hotmail.com ez az msn cimem is ha bárki tudd valamit.
|
2008.02.25. 01:26:15 pubimanta (#345)
 |
Szia Silvestris! azt olvastam hogy gondod lenne a manta elektronikával, ha igy van még mindig, tudok egy mantás srácot aki fő állásba autó villamosságis és elég profi manta téren. Amúgy Kőszegi a srác. nekem is ő csinyákolt egy-két dolgot a mantámon. ha kell segitség irj: manta79@freemail.hu
|
2008.02.24. 01:01:03 rekso (#344)
 |
hello Gibbonpitti! Neked akkor van commohoz első féktárcsád fékgyerged is? Mert én igazábol a rekordomra szeretném fel rakni, az 5x120-as osztókör miatt. Azthiszem a csonkálvány már ugyan az mint a rekordé mint a commoé. Vagy nemtudod, szerinted komplett gólyaláb is kéne hozzá?Oké ha tudok hidat szólok.
|
2008.02.22. 21:42:26 mantaboy (#343)
|
Szeva Gibbonpitti! Ha sima hátsohid kell az nekem van elado. 2.0e-ről 2.2e-ről is. Ha érdekel hivj! Csö!
|
2008.02.22. 21:42:11 mantaboy (#342)
|
Szeva Gibbonpitti! Ha sima hátsohid kell az nekem van elado. 2.0e-ről 2.2e-ről is. Ha érdekel hivj! Csö!
|
2008.02.22. 06:55:25 gibbonpitti (#341)
|
szia resko!a comi elsőfékben tudok segíteni.viszont nekem is kellene hátsóhíd,ha tudnál segíteni megköszöném.70/5935073
|
2008.02.21. 21:08:33 rekso (#340)
 |
Sziasztok!Keresek Opel commodore C-hez elsö-hátso féket és hátso féltengelyeket esetleg komplett hidat.És Opel rekord E-hez speer difit. :)
|
2008.02.13. 11:52:30 borcsokt27 (#339)
 |
Sziasztok keresek recaro üléshez üléskonzolt mantába ja és még manta ajtora valo diszlécet jo állapotu vizlehuzo gumival . Vagy valami ötlet kellene mivel lehetne potolni a gumit . borcsokt27@freemail.hu 0630-6846973
|
2008.02.11. 23:14:56 Silvestris (#338)
 |
Megvettük a másikat, megint vártunk egy hónapot, mire kinyögte, hogy nem tudja beindítani, tuti szar a motor. 3 alkalommal voltam nála, hogy megnézzem mi van, a második után megkértem, hogy tisztítsa ki az üzemanyag túlnyomás szabályzót, mert ha eltömődött, nem indul be. Erre szinte lehülyézett, mert annak semmi köze hozzá. Másnap felhív, kipucolta, és mint mondta, semmi köze a problémához, most sem indul. Felfújtam a pofámat, lementünk a párommal, és a préri közepén kipucoltam, visszatettem, és láss csodát, elindult. /itt még nemvolt vége a vele kapcsolatos problémáknak, de nem akarok mégegyszer ennyit leírni/ A lényeg, tréleren kellett hazavinnünk, holott lábon ért oda a szerelőhöz. Most tudtam venni emelőt, hétvégén szedtük ki a motort. Ennyi idő után legalább 100-200 Km-t szeretnék vele csattogás nélkül menni, mert lassan úgy érzem, papírnehezéket vettem. Nyáron meg úgyis kihegesztés, és kaszni javítás, meg egy komplett szervíz. Utána meg szeretném megcsinálni az eredeti motort 0 Km-esre, mert ott azért kotyogott a dugó, mivel megrepedt, szétnyílt a szoknyrésze, és az alu dugót szétrágta a vas blokk.Nekem jelenleg megér 10 ropit, hogy végre mehessek vele egy tiszteletkört a párom, és a magam kedvéért, és persze az autó miatt, ugyanis ez az autó 2005-ben a régi csattogó motorral volt találkozón, és azóta is így tekert vele a srác. Bocs hogy ennyit írtam, de úgy éreztem, ezzel kerek a történet, hogy mit miért teszek.Azért még mindig szívesen fogadom a segítségeket, és az eddigieket is nagyon köszönöm!
|
2008.02.11. 23:14:33 Silvestris (#337)
 |
Üdv: Akkor leírok egy kis történetet, hogy tiszta legyen a kép.: 8 hónappal ezelőtt vettük meg ezt az autót egy olyan embertől, aki szerint az elektromos rendszer szar, és azért nem megy a szivargy., a beltérvilág., meg még nem is tudom micsodák. A reflektor elmondása szerint valami nagy zárlat miatt nem jó, és kiolvad a bizti, amikor felkapcsolod.: Nekem gyerekkorom óta álmom volt egy Manta B, és annó a barátnőmet elcseréltem volna egy akármilyen állapotúra. A mostani párommal mentünk megnézni, és mindketten beleszerettünk, pedig ott sem tűnt valami jónak, ráadásul a motor csattogott, mint a fene. /kb.: Körmenden hallani lehetett, amikor Szombathelyen beálltam a parkolónkba:)/ Az elektromos részénél kiderült, hogy kivannak olvadva a bisztik, és a kis lúzer eladó arra nem gondolt, ha tesz a táblába, akkor működik az a sokminden, ami szerinte szar volt. /persze a kesztyűtartóban találtunk egy bontatlan csomag biztit:)/ A fényszóró meg azért nem ment, mert talán nem kellene a rendszert túlterhelni, és 380W-al üzemeltetni, mert a méretezett 5A-es bizti nem fogja bírni. Ennyit a nagy Mantaimádó tulajról, akitől vettük. Az autót elvittük egy szerelőhöz, aki bevállalta, hogy megnézi, és megbuherálja a motort, természetesen 2 hónapig állt nála az autó, mert szart az egészre. Nagy nehezen szétkapta, elmondása szerint motorcsere, mert a 2-es dugó kotyog a hengerben, és egyértelmű, hogy a henger kikopott, és akkor olcsóbb venni egy másik motort.
|
2008.02.11. 21:44:32 berlina (#336)
|
Javaslom érdeklődj a helyi motorépítőnél, vagy annál akiben megbízol, nálunk a motorépítő díjmentesen elviszi és visszahozza a motort, fizetni csak az elvégzett munkáért kell, (autószerelők nem szoktak motorbelsővel foglalkozni, odadják visszakapják: kész). Kis pontosítás: csapágy nem biztos, hogy van raktáron, lehet hogy egy hét mire megjön, sajnos lassan már jó ha egy évben egy tucat CIH motort generáloztatunk az egész országban beleértve a teljes választékot 1,5től 3,6ig. Csapágyat főtengely köszörülés, de legalábbis polírozás nélkül cserélni egyszerűen nem szokás. Másik dolog: olykor már a gyárban az első összeszereléskor 0.25 alulmérettel jön ki a motor, tehát az alapméret csupán egy méret a sok közül, bár tényleg a leggyakrabban alkalmazott, arra nem lehet építeni, hogy még soha nem volt megbontva. Néhány segédlet: http://www.bp-laptop2000.de/kw.pdf http://berlina.tar.hu/motor/SJ199.jpg http://berlina.tar.hu/motor/SJ200.jpg http://berlina.tar.hu/motor/SJ201.jpg Ha bármit rosszul írtam javítsatok.
|
2008.02.11. 09:28:20 gibbonpitti (#335)
|
ha arra a gumicsőre(vastag,flexibilis) gondolsz ami összeköti a légtömegmérőt és a szívócsonkot az van.
|
2008.02.10. 22:19:52 Silvestris (#334)
 |
Mégegy kérdés: az injektor kábeleivel kapcsolatban, ugye összesen 7 csatlakozó van az injektoron 4 fehér a fúvókákhoz, mégegy fehér, egy fekete és egy barna. A vezetékkötegünkön csak 6 csati van, a barnán nem volt semmi. Ő mi lehet? Milyen gondot okozhat a hiánya?
|
2008.02.10. 22:15:28 Silvestris (#333)
 |
A csúszócsapágyon a következő adatok találhatók: GM 400, 757-N, 8DSXT.Ilyen csapágy van a 20S motorunkban, ilyet szeretnék venni. A másikon egész más a jelölési forma is. A blokkot nincs módunk elvinni csapágyvásárláshoz, csak ez az egy autónk van. A gumikütyük az injektor gumijai: a távtartók és a befecskendező gumijai a fekete müanyagban. A távtartó száma (legalábbis ez van ráírva körkörösen): 3430 822, 2028/2 47.
|
2008.02.10. 21:49:03 gibbonpitti (#332)
|
bocs ha félreérthető voltam.a gyári alapméret ugyanaz.
|
2008.02.10. 18:00:32 berlina (#331)
|
Természetesen nem cserélhető két motor főtengely és hajtókarcsapágya egymás között, próbálni sem érdemes, csapágy kapható bármelyik motorépítőnél vagy alkatrészesnél, kb 10e ft, de egyik jólelkű sem fog adni csapágyat, ha nem Ő mérte meg a méreteket, azaz blokkot, főtengelyt, hajtókart, csavarjaikat vinni kell a csapágyvételhez. Ha a csapágyakat mérés nélkül odadnák ne hozd el.
|
2008.02.10. 17:01:37 gibbonpitti (#330)
|
a csapágyak egyformák,de ha a két mocid nem egyforma méretü(az egyik alap a másik tulméretes)akkor lehet eltérés.az összes cih motoré egyforma.gumi kütyü mi kellene pontosan?elég sok comóm van.
|
2008.02.10. 16:50:29 Silvestris (#329)
 |
Sziasztok! 20S motorhoz keresek hajtókarcsapágyakat. Honnan lehetne beszerezni, Magyarországon van erre esély egyáltalán? DrMantánál néztem, azt írják, hogy 1.6-3.0-ig kompatibilis minden típushoz, nekünk van egy 20E és egy 20S motorunk, de a kettő között sem tűnt annak. A 20E csapágyával a motor megszorul, nem forgatható. Másik kérdésünk: Injektorhoz különféle gumi alkatrészeket /tömítéseket, stb./ honnan lehetne szerezni?
|
|
|
|
 |