Jelenleg a MOMC archív oldalát nézed, ez az oldal már nem frissül, belépni/regisztrálni nem tudsz.
Tovább a nyitólapra »






 

Hozzászólások

Hozzászóláshoz szíveskedjen bejelentkezni!
Fórum -> Egyéb -> Beszélgessünk
 
|< Első   << Előző   [21][22][23][24][25][26][27][28][29][30] 31 [32][33][34][35][36][37][38][39][40][41]   Következő >>   Utolsó >|
2009.04.03. 19:45:14
Göd manta (#661)
Körlevél!!Tisztelt Veterán jármű tulajdonos, érdeklődő! A III. Oldtimer Expo rendezvény keretében szeretnénk teret adni veterán jármű tulajdonosokat érintő szakmai témáknak, kérdéseknek, melyek a jövőben megváltoztathatják a veterán járművek helyzetét, státuszát Magyarországon.Egy előadással egybekötött szakmai beszélgetést szervezünk minden érdeklődőnek, klubnak, veterán jármű tulajdonosnak az alábbiak szerint:Téma: Veterán járművek mentesítése a környezetvédelmi célú behajtási tilalmak és forgalmi korlátozások alólElőadó: Dr. Gárdos Zoltán a Mavamsz jogi igazgatójaIdőpont: 2009. április 17. péntek 18:00 óraHelyszín: Vasúttörténeti Park, Kandó terem (1114. Budapest, Tatai út 95., )A Klubok küldjenek megbízottakat!Visszajelzését, részvételi szándékát várjuk április 14-éig keddig az otexpo@timemaster.hu e-mail címre! Klubonként egy fő nevesített delegált ingyenesen vehet részt az előadáson, majd a kiállításon.Várunk minden érdeklődőt szeretettel!Noszvai AndrásOldtimer Expo rendező

2009.04.03. 16:54:45
mantababy (#660)
Először is nekünk 2 mantánk van, mindkettő el lett nevezve már az első napon. Az enyém Mona, a páromé Bogi. A kalaptartós dologhoz hozzászólva pedig. Az enyémnek is látszik,hogy ki volt vágva, de valaki ki is javította utána. Mi meg mélyládát csináltunk bele és emiatt vágtuk ki. Kis reflexnyílásokat kapott.A szívem szakadt bele mikor megláttam a flexet, de mostmár legalább bejut a hang az utastérbe is.

2009.04.02. 22:36:25
A.Gábor (#659)
Göd manta Ezek nem szeretnek dolgozni csak igérgetnek (tisztelet a kivételnek). A szombat még nem tuti, de remélem hogy sikerül kijutnom.

2009.04.02. 22:31:42
A.Gábor (#658)
Spyoneer Én nem ragaszkodom az eredetihez, tehát én mindent kivágtam ami utban volt. pl: csomagtér alja kivágva egyedi készítve, motortér átalakítva .... de ha ki akarod rakni a kipufi a szélére akkor ez van. Amugy nem vészes megcsinálni.

2009.04.02. 19:34:43
Göd manta (#657)
Oldtimer Expo 2009! (képgaléria 2008 8/2) Opel GT (Baby Corvette) 1968-1973-ig

2009.04.02. 10:58:18
manta1982GTE (#656)
Csörögj rám ,megpróbálom elmagyarázni 20/217-1478 Üdv dani

2009.04.02. 10:31:32
Spyoneer (#655)
Hali A.Gabor!Köszi a tippet!Énis hasonlo kipufogo rendszert szeretnék mint a tied!Duplát:)Ezt komplikált felszereltetni?A motornak ez számot valamit?Ront vagy javít rajta?Előre is köszönöm a választ!

2009.04.02. 10:25:15
Spyoneer (#654)
Göd Manta biztos nagyon szép lesz a Mantád!Az a helyzet h. énis nagyon szeretem a jó hangzásu zenét ,de sajnálom kivágni a azt a lemezt...

2009.04.02. 06:16:53
Göd manta (#653)
Szia berlina!Megnéztem,ezt még nem láttam,csak sajnos nem tudok németül.Így reggel jobban esett ez a kis rövid film,mint egy dupla kávé!Ma már biztosan jó napom lesz!:):):):):):):)

2009.04.01. 23:20:28
berlina (#652)
http://www.kabeleins.de/auto/videos/sonstiges/artikel/19510/

2009.04.01. 21:50:14
Göd manta (#651)
Szia A. Gábor! Tényleg ízlések és pofonok,ebben igazad van!!Régen írtál mi van veled?Szombaton jössz?Én 99% hogy megyek sajnos csak Corsa-val mert a Manta atomjaira van szedve,hogy visszanyerje fénykorának eredeti szépségét! Arról már le is mondtam,hogy at Oldtimer Expo-ra mantával megyek!Ezidáig a karosszériás harmadszor adott új időpontot,pedig a kocsim fém része igencsak jónak mondható.Ellátom tuti,zsír új cuccal is,ha kell csak dolgozni kéne vele,meg egy brútálisan igényes fényezői munka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009.04.01. 21:36:46
Chainsaw (#650)
Nekem is van benne hangszóró. Sajnos az előző tulaj elég gány módon vágta ki a lemezt de a kárpitozott pozdorja szépen eltakarja. Én belülről szedtem ki és cseréltem le a hangszórókat.

2009.04.01. 20:54:36
A.Gábor (#649)
Hali Spyoneer Nekem van benne hangszóró hátul is, vagy a tankot kell kivenni és alulról, vagy az ablakot és akkor föntről hozzáférsz. A legegyszerübb dekopírfürésszel kivágni. Izlések és pofonok én szeretem ha szépen szól a zene a kocsimban.

2009.04.01. 20:36:08
Göd manta (#648)
A hangszoró,csak a gagyi házi barkács!!!De örűlnék ha valamelyik lelketlen nem b.....-volna szét!Most van a kocsim úgy ,hogy rendbe lesz téve.Tehát tetemes pénzbe fog kerülni,hogy a kókány,barbár dolgokat eltüntessem.(Tankot ki kell venni ahhoz,hogy be lehessen hegeszteni a lemezt.)Igy a szintén horpadt tank is megy a levesbe tartaléknak.És továbra is keresek olyan kalaptarót,ami nem lett meggyalázva!

2009.04.01. 19:46:08
Spyoneer (#647)
Sajnos nem nagyon értettem ezt a számozós dolgot...még kezdő vagyok:)Am egy 4-es van a kocsimban kettő db 4-es tartaékban és egy 5-ös automata(állitolag).Még azt akaratam kérdezni h. van közetetek Mantások olyan akinek a kalap tartóban van hangszóró?Ha igen azt h. oldjátok meg?:)

2009.04.01. 13:33:06
manta1982GTE (#646)
Ez elég szubjektív kérdés. Ha jó a 4 -es akkor ne cseréld 5-ösre. Nekem négyes volt de mivel sokat közlekedtem hosszútávon ezért jobb befektetésnek bizonyult ,hogy van ötödik sebesség. Áttelek négyes : 1: 3,64, 2: 2,12, 3: 1,336, 4: 1, ötös: 1: 3,72, 2: 2,02, 3: 1,32, 4: 1, 5: 0,8. Ez bizonyos típusra van lehet a neked másfajta van... Továbbá 5 -ös váltóhoz kell rövidebb kardán plusz lehet meg kell vágni a váltóboxot is és hátrébb vinni a váltókar helyét.

2009.04.01. 13:24:23
Spyoneer (#645)
Hanns Ugyan ebben a cipőben járok...nekem 15nap múlva jár le és valószinű énsem fogom birni leműszakiztatni...

2009.04.01. 13:11:56
hanns (#644)
Spyoneer...Sajnos átmenetileg pénzhiány miatt...januárban járt le a műszaki és nem volt épp elég pénz a kasszában...így pihen egy kicsit...

2009.04.01. 12:47:22
Spyoneer (#643)
5-ös váltó van a gépedben?Csak azért mert nekem 4-es és én gyorsan átszoktam teni nagyobb sebességbe,hamar felpakolom 4-es-ig.Az 5-ös váltó am jobb szted?/szerintetek?

2009.04.01. 11:36:24
manta1982GTE (#642)
Én nagyon kímélem a Manta motorját meg a váltót is és mindent. Mikor kanyarodok sosem hagyom ,hogy a hátulja kicsússzon mert jobban kopik tőle a gumi és azt sem szeretném ha azt hinnék, hogy nem tudok vezetni. A fordulatszámot sem hagyom magasra kúszni mert 6800 körül leszabályoz... igyekszem minél előbb felváltani a sebességet ,ezért kettesben 90 körül kénytelen vagyok harmadikba tenni ... (ezzel is kímélve a váltót).

2009.03.31. 21:32:18
Göd manta (#641)
Hívd klubelnökünket:Kiss Lajos 06 20 9122967! :):):):):):) Üdv a csapatban!

2009.03.31. 21:28:34
Spyoneer (#640)
Szeretnék klub tag lenni és ha lehet biztosítást is kötni itt.Ennek mia foylamata?Szamanta ez találo:D

2009.03.31. 21:26:27
Göd manta (#639)
Talán! Az enyém SZAMANTA!

2009.03.31. 21:25:41
Spyoneer (#638)
Persze pesrze,nem veheti fel a versenyt a mai autókkal!Minden Mantás elnevezi az autóját??

2009.03.31. 21:23:54
Spyoneer (#637)
Persze pesrze,nem veheti fel a versenyt a mai autókkal!Minden Mantás elnevezi az autóját??

2009.03.31. 21:18:24
Göd manta (#636)
Persze a mantázás már csak életérzés szerintem nem feltétlenűl a szágúldásról szól.Kicsit talán olyan mint a Chooper-ezés csak autóban.Mellesleg elég ciki lenne birkozni vele mert az autópályán könnyen leviloghat 160-nál egy diesel 2 éves Fiat Ducato!!!

2009.03.31. 21:17:51
mantababy (#635)
Köszi szépen. Azért titkon remélem,hogy lesz alkalmam ezt még párszor átélni, sőt túlszárnyalni. De csakis akkor ha Mona készen áll rá. MAjd a mocifelújítás után. Jaj csak jussak el odáig!!

2009.03.31. 21:10:43
Spyoneer (#634)
Mantababy az szép sebesség:)

2009.03.31. 21:04:57
mantababy (#633)
A sebességhez hozzászólva, én tavalyelőtt egy pár perc erejéig 180-at hoztam ki a kocsiból, amit párom mantája is vitt szépen. Bírta volna még, de már én nem hagytam. akkor még a váznyúlvány el volt repedve mindkét oldalon, a futómű szét volt hullva a szilentekről ne is beszéljek. A motor is kicsit kivolt és azóta a váltót is ki kellett cserélni. De szépen tartotta azt a sebességet. Amúgy 2000 cc, 1984-es a drága. Semmi belenyúlkálás a motorba, szinte alapautó motorilag. Azóta sem próbáltam annyit mégegyszer és nem is igen vágyok rá, hogy szétmenjen benne valami.

2009.03.31. 21:04:33
dea191 (#632)
"Egyszer mentem 140-el, de az már nagyon félelmetes volt. Mostanában már nem megyek gyorsan mert veszélyes és tönkreteszi a Manta motorját. Hallottam, hogy van olyan, aki még versenyzik is Mantával. Na az már tényleg nagyon veszélyes dolog. Én inkább csak lassan megyek, főleg a kanyarokban."?????????????????? BEVERTED A FEJED? VAGY GYEREKET VÁRSZ?

2009.03.31. 21:00:48
Spyoneer (#631)
És azt h. GTE azt h. tudom kideríteni?Bele kell írva lenni a forgalmiba vagy a törzskönyvbe?

2009.03.31. 20:57:18
Göd manta (#630)
A (c)betűt az alvázszámban keresd!!! Pl egy 85-ös mantának a tízedik karaktere egy (f).

2009.03.31. 20:52:23
Göd manta (#629)
Azt még elfelejtettem írni, hogy az írás azt mondja,hogy a mantáknak 82 útántól van négylukas homlokfala tehát 81-szeptembere útán már lehetne,mert az autógyártásnál a fordúló év szeptemberben van.De ezt csak hallotam valahól,ezzel kapcsolatban is várnék cáfolatot!

2009.03.31. 20:41:48
Spyoneer (#628)
Hanns:Akkor veled lehetek egy kategóriában kb:)Miért vagytok kényszerpihenőn?Mi baj a géppel?

2009.03.31. 20:35:49
Spyoneer (#627)
Göd Manta örülök h. írtál!!csak 2 lyuk van a homlokfalon,mind két oldalon van rács a szélvédő alatt,de csak az aksi felettin van ilyen apró rács.De a motorszámban a 10. az C.sztem az én amntám egyszer lehetett törve mert furcsa módona kereklámpák keretei egybe vannak gittelve a homlok fallal :SKöszi h. írtál sokat segitettél vele!

2009.03.31. 20:22:25
Göd manta (#626)
Oldtimer Expo 2009! (képgaléria 2008.8/1)Dodge Charger 383 Magnum (1968-ban)A felnije nagyon hasonlít a mantának a vasfelnijére nem?

2009.03.31. 20:21:23
hanns (#625)
150 volt a csúcs...széthullott a váltóm /nem bírta a zéger gyűrű/ és elfolyt a magzatvizem... Debrecenből vissza félúttól hozott haza léghűtéssel :)) és meg sem nyikkant...egy rossz szava nem volt...végig tartottam a 130-at derék volt.Még a vízforrás és a váltó előtt éreztem, hogy még mindíg harapna szóval a moci jól birta nagyjából... 1.8-as ohc van benne szóval még nem is tartozunk a nagyok közé...sajna most kényszerpihenőn vagyunk kb egy fél évig ideiglenesen amit nagyon sajnálok főként most, hogy bejött a jó idő.

2009.03.31. 20:18:37
Göd manta (#624)
Szia Spioneer! Tudom a kérdés nem nekem szólt,de hadj szóljak én is hozzá!1.Már négy lukas a homlokfal,2.a szélvédő előtt csak a bal oldalon az akkumulátor felett van rács,3. az alvázszám tizedik karaktere egy(C) betű.Hiretelen ennyi de talán nincs is olyan manta amibe nincs belemókólva!A többiek válaszára is kiváncsi vagyok,hogy tanuljak belőle,mert van még mit bepótólni,ismeretet frissiteni sosem elég!!!!!!!!!!!!

2009.03.31. 20:09:05
Spyoneer (#623)
Szia!Manta1982GTEVettem enmrég énis egy Mantát és állitólag 1982GTEDe ez már szerelt autó...Sztem több tipusú alkatrészből áll már össze.Hogy tudom kideríteni h. valójában Egy 1982es GTE?Miből lehet ezt kideríteni?Válaszod előre is köszönöm:)

2009.03.31. 20:07:48
Göd manta (#622)
Sziasztok! A 200000.látogatónak ígértem ajándékot van ilyen? Amit átvehet a Hajógyári-szigeten.Ha tud akkor írjon ide,vagy ha nincs regisztrálva dobjon egy SMS-t,és holnap visszahívom.Tel.:06 30 5620945


|< Első   << Előző   [21][22][23][24][25][26][27][28][29][30] 31 [32][33][34][35][36][37][38][39][40][41]   Következő >>   Utolsó >|


Honlapkészítés: Liw Webstudio egyedihonlap.hu - a honlapkészítés jelene