|
|
|
|
|
|
|
1 [2][3][4][5][6][7][8][9][10][11] Következő >> Utolsó >|
2017.10.21. 06:58:04 Göd manta (#1861)
|
Ezt találtam!
2017.10.17.-én elszállított autók : Ady E.u.54. – Opel Manta Forgalmi rendszám: – Jelenleg megtalálható a Pécs, Verseny utca 19. szám...
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:3f73HKdJ02EJ:pecsiktf.hu/category/elszallitott-gepjarmuvek/+&cd=28&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&lr=lang_hu
|
2017.07.21. 10:31:42 Lacko325 (#1860)
|
Szia,
új vagyok itt, gyakorlatilag az imént regisztráltam és leginkább amiatt, hogy ebben a rovatban (vagy, hogy kell mondani)olvasgassak, beszélgethessek.
Tetszik a törekvésed, hogy adás-vételtől mentesen lehessen értekezni a szeretett típusról, nekem is volt 3 (DFG-987, CIT-877, FBH-390) és most ujra eljött az ideje, hogy Manta álljon az udvaron, remélem sikerül találni, mert elég gyenge az eladó példányok száma, színvonala.
Üdvözlettel, Lackó.
Előzmény >
Sokat akarok? Csak sok szép Opel Manta-t egy helyen 1970-1988 ig! Mohó vagyok mi? Rántsuk össze a brigádot! Jöjjünk össze, tartsunk kapcsolatot. Az én látószögemből úgy látszik, mintha mindenki meghalt volna! Sem beszélgetés, vita, sem üzletelés. Az egész annyira kirekesztő! És az ilyen társaságtól sokan elmaradnak. Sok olyan Manta tulaj lehet, aki még csak nem is hallott a klubról! Volt ilyen pár éve! Lehet sokkal többen vagyunk, mint gondolnánk!
Üdv!
|
2016.08.01. 22:13:13 Göd manta (#1859)
|
Sokat akarok? Csak sok szép Opel Manta-t egy helyen 1970-1988 ig! Mohó vagyok mi? Rántsuk össze a brigádot! Jöjjünk össze, tartsunk kapcsolatot. Az én látószögemből úgy látszik, mintha mindenki meghalt volna! Sem beszélgetés, vita, sem üzletelés. Az egész annyira kirekesztő! És az ilyen társaságtól sokan elmaradnak. Sok olyan Manta tulaj lehet, aki még csak nem is hallott a klubról! Volt ilyen pár éve! Lehet sokkal többen vagyunk, mint gondolnánk!
Üdv!
|
2016.08.01. 21:54:31 Göd manta (#1858)
|
Elérhetőség: krisztian.god@gmail.com
|
2016.08.01. 21:51:58 Göd manta (#1857)
|
Megkérném az OT 61-51 rendszámú kolléga keressen fel kapcsolattartási szándékkal! Továbbá tovább keresem azon kollégák kapcsolatát, ismeretségét, akik autentikus módon szeretik a Manta "A","B" szériát. Velük szívesen tartanék kapcsolatot hosszútávon! Járműtörténelmi értékeink megóvása, és szakmai értése, és annak hagyományainak megóvása céljából. Ez számomra nagyon fontos! Én szeretnék egy szakértői, és egyben ezt értékelő közösség tagja lenni! Barátságot keresek azokkal aki úgy döntöttek, hogy maradni kívánnak!
Üdvölettel:Krisztián
|
2016.07.14. 21:21:32 Göd manta (#1856)
|
Egyébként nem tudom, hogy hogyan alakul sorsunk, mindenféleképpen a típus hazai hosszútávú érdekei fontosak számomra! Autóimat nem látjátok rendezvényeken, kiállításokon, mert nem azért csinálom! Tervem teljesen karitatív! Egyéni érdekektől mentesen tovább látni, és tervezhetően tolni előre érdekeinket, mert ez mindenkinek hasznos lehet! Értéket mentek, és autós kultúrát! Tényleg fontos!
|
2016.07.14. 21:05:45 Göd manta (#1855)
|
Tisztelt kollégáim! Azért nem "sziasztok" mert nem tudom kivel beszélek, és így egyenrangúan mindenkit tisztelek! Legyen az 18-100 éves korig Manta tulaj. Nyugtassatok meg, hogy van közösségi élet! innen nézve a helyzetemből az egész egy nagy rakás nulla! Talán a facebook hatására a fiatalabb generáció, és idősebbek találkoznak. van adok veszek, van közösségi élet. Innen nézve amiben élek úgy néz ki, hogy van pár túlélő, aki nem keresi egymást!
Nem szeretnék mást, mit értelmes tervezhető jövőt építeni! Ez fájhat valakinek? Érdekel egyáltalán bárkit is valami? Évek óta érthetetlenül álok a helyzet előtt, és nem értem, ez jó valakinek? Valamit írjatok mi van, mert rohadtul nem értem mi folyik itt Opeles körökben!!!! Vannak fúl "betegek", akivel összeállhatnék? Nem szeretnék semmi többet, mint sok szép Megóvott, és becsült Manta-t elégedett tulajdonosokkal, akik tervezhetően nem esnek pofára hosszútávon, és keserű szájízzel engedik el a hobbijukat ha kell! Mellesleg autós kultúrát tartunk meg rengeteg feladat lenne. Nem értem hogy lehet ilyen csúnyán megalázva a közösségi élet! A jó dolgok generáló hatásúak! Szívesebben tartozol valahová, ha az életképes!
Én meg "kis hülye" azon dolgozom, hogy mentsem azt ami menthető, legyen jövő.
Valamit írjatok, hogy mi van, mi történik! Van egyáltalán valami?
|
2016.07.09. 22:49:08 Göd manta (#1854)
|
Szóval ma is autóztam, és ki talált meg, nem a 20+-os Opel rajongók, mint inkább különböző veteránokat kedvelő kollégák. Ebben volt USA nagy vastól a kacsáig minden! Látják normális vagy, kúlturált az autód, megtalálnak! Sok " nem normális" ember ilyenkor összejön, és egy rögtönzött autós tali lesz a vége! És legyen akármennyi lóerő senki nem siet sehová, nem füstöl gumi, mert az ma "cikki", megy tovább. Ez ma 2016-béna nagy arcú vagyánynak lenni ciki! Sőt, ha nagyon "hülye" vagy nincs helyed!
Nagyon jó érzés, mikor a helyi "közeg" meglát, és továbbenged úgy, hogy tudja velem nincs dolga! Néznek is megállok a zebránál, senki nem akarok leelőzni, stb... minek, hisz megtehetem, ezt meghagyom a kezdőknek!:):):):):)
Szóval értitek, nagyvonalúan Manta tulajnak lenni jó! Egyszerűen sokkolja az embereket nagy hang, és nagy udvarias közlekedés, nem értik, de kezdik megszokni, bunkónak lenni nem divat 2016-ban!
Ma inkább színfolt, és látványosság vagyok, mint az amit sztereótipíák közvetítettek, talán okkal.
Ma megtehetem, hogy letekert ablakkal kikönyökölve élvezzem a napsütést! Úr vagyok, hogy ne nyomjam a gázt, ezt meghagyom a kezdőknek!
Előzmény >
Szia Mindenki! Próbáljuk megfeljteni kinek érdeke a romboló munka! Kinek érdeke, hogy az Opel Manta típus érdekeinek ne legyen jó! Ötleteket várok, van pár tippem, de egyik célba talál! Miért baj, ha szeletet kívánunk a veteránozás tortájából? Ha nem kívánunk az gáz , akkor ma mindenki adja el a kocsiját!!!Srácok akár hogy is fáj nem ússzuk meg! Én ma is sorban "kilovagoltam" És ki talál meg, nem a 20-30 éve, mint inkább a 50-60 éves. folyt...
|
2016.07.09. 22:08:41 Göd manta (#1853)
|
Szia Mindenki! Próbáljuk megfeljteni kinek érdeke a romboló munka! Kinek érdeke, hogy az Opel Manta típus érdekeinek ne legyen jó! Ötleteket várok, van pár tippem, de egyik célba talál! Miért baj, ha szeletet kívánunk a veteránozás tortájából? Ha nem kívánunk az gáz , akkor ma mindenki adja el a kocsiját!!!Srácok akár hogy is fáj nem ússzuk meg! Én ma is sorban "kilovagoltam" És ki talál meg, nem a 20-30 éve, mint inkább a 50-60 éves. folyt...
|
2016.07.09. 21:41:37 Göd manta (#1852)
|
Hozzám közel van egy B1. Szerintem nem ezt a hányadtotott sorsot érdemli! Szerencsétlen romlik pusztul, vizsga nincs rajta jó ideje! Nem szeretném, ha Manta vasba menne! Szinte napi szinten megyek el mellette, és nem értem miért érdemli ezt! Nem lennék boldog , ha el lenne bontva.
Ez olyan mint egy kínzás! Most szeretem az autómat, vagy nem! Szerencsétlen ki van ba...va a napra, és benövi a parkoló füve. Állapota elég avétos, és nem értem gazdája miért gyötri, utálja! Mert ha a kolléga nem tart rá igényt, és látom benne a szakmai érdeket megóvnám, és gyermekemként szeretném! Rendszámot direkt nem írok nagyon közel vagyunk egymáshoz, Nálam a legjobb helyen lenne! Én nem vagyok diller, ezen én nem kereskedni akarok!
|
2016.07.08. 23:44:02 Göd manta (#1851)
|
Szia Spyoneer!
Most olvasom vissza azt a rengeteg talán fölösleges dolgot, ami talán másnak csípheti a szemét. Szerintem semmi olyat nem írtam, ami nem igaz.
Na mindegy a lényeg amiért írok, mert írtad, hogy álmodni sem mersz róla. Miért egyébként tetszik a forma? Ha van lehetőséged, szerintem próbálj ki, legalább egy beleülés erejéig. Nagyon szép a vonalvezetése, rendkívül jól fordul, de vezetési érzetre szinte semmi köze sincs a "B" szériához. Kicsit olyan "C" Kadett hatás jön vissza, bentről nézve. Eredetileg epeda rúgós ülések kényelmes utazást biztosít. A vezető ülésből valahogy mégis egy bizonytalan, védtelennek érzi magát az ember, talán a szélvédő közeli hatása, és a "csenevész" műszerfalpárnának köszönhetően. Az automata minden gond nélkül meglepően jól gyorsul. Manuális "A"-t nem próbáltam. Szóval ha szeretnél, szerintem csak idő kérdése, nekem sem azonnal jött össze. Mint lejjebb olvashattad, engem sem vett fel a pénz, szó szerint fogcsikorgatva szedem össze a dolgokat! Sok türelem, és lemondással sok minden elérhető!
Szia!
Előzmény >
Gyönyörű ez a gép! Manta A-ról álmodni sem merek :)
|
2016.07.07. 17:24:20 Göd manta (#1850)
|
Sziasztok!
A látogatottsági számokból látszik, hogy vannak jó páran, akik olvasnak itt. Nincs senkinek semmi véleménye, arról, hogy hogyan éljük túl a következő 10-20 évet? Lassan csak úgy elhobbizgatunk, közben elhasználjuk azt amink van, és szépen csendben elvérzünk. Jó ideje nincs egy jövőképem mi a típus jövője. Építő jellegű ötletek jól jöhetnek! Komoly kollégáktól komoly ötleteket meghallgatok, dolgokról szívesen beszélek.
Tehát a fiatalos lendületű elmúló dolgok nem jöhetnek szóba!
Sziasztok!
|
2016.07.07. 17:07:13 Göd manta (#1849)
|
Szia!
Köszi azért tiszta, mert nincs használva. Ha ki lenne téve használatnak nehéz lenne állapotot megóvni. Ha hobbi autózni szeretnél akkor ne foglalkozz azzal, hogy mennyit fogyaszt szerintem. Mert ha második jármű, akkor tök mindegy, hogy arra a kevés útra mi a fogyasztás. Ha ez szempont, akkor meg nem tudsz fenntartani egy patika állapotot, hacsak nem vagy igen tehetős. Na ekkor meg megint nem szempont a fogyasztás, hiszen van rá pénz.
Elméletileg az lenne a terv, hogy még jó pár Manta-t 8-10 db erre a szintre, vagy gyárihoz közeli állapotban, még átalakítás előtt megmenteni, és eltenni úgy, hogy az ne hagyhassa el az ország területét. Ezért lehetőségeimhez mérten az alkatrészek mellett írásos anyagokat, tárgyi emlékeket, és sok mindent sikerült összeszedni.
Részemről ez már nem hobbi!!! Ha van egy hobbiautód, magadnak alakítod, az magánérdek. De ha tömegével egy cél érdekében minimális használattal gondolva a jövő nemzedékeire megőrzöd azt, az már közérdek! Mielőtt fűbe harapok, és sikerülne egy szép gyűjteményt összerakni, mire ezek a járművek elérik a 60-70 éves kort nagyon szép lenne! Ezért nekem klubfüggetlenül objektív módon kell kezelnem a dolgokat! Főleg akkor, ha egy idő múlva legyen az bármilyen klub, képtelen ilyen módon képviselni az érdekeket. Jelenleg minden tulajdonos egyéni magánkezdeményezés szinten hobbizgat lehetőségei szerint, ez hosszútávon nagyon kevés lesz!!!!!!!
Sziasztok!
Előzmény >
Nagyon, nagyon szép a piros is! Ezt szeretem, amikor enni lehet a motorról.
|
2016.07.07. 11:18:32 geo5 (#1848)
|
Nagyon, nagyon szép a piros is! Ezt szeretem, amikor enni lehet a motorról.
Előzmény >
Kérdezted miben tér el a gyáritól minimális gond van a tetőablak, mert olyan soha sem volt valaki régen belevágta. A gyári felni is Ronal (6x14) megvan hozzá, a legtöbbször ez a 7x15-ös játszós kerék van rajta.
|
2016.07.07. 11:14:15 geo5 (#1847)
|
Húú! A 3 ezres motor elég brutál!Biztos van benne erő! Nem fogyasz sokat?
Előzmény >
Nekem 3,0-es senator motor van bele építve. Ezért kaptam is sok nem jó szót,de nagy vágyam volt meg kellett valósítani :) A többi gyári alkatrész benne,csak nem a saját évjáratához való.
|
2016.07.06. 16:43:09 Göd manta (#1846)
|
Régebben gondolom, hogy ha járműtörténelmi szempontokat tekintve autóskultúránkat konzerválva lenne megreformálva úgy a klub, hogy más "kallódó" magánszemély, vagy klubtag szakmai alapon is csatlakozni tudjon. Egy veterán igényű kapcsolati rendszer tovább erősíthet minket.
Más típusoknál is észrevehető a folyamatos változás. Míg régebben többen fiatalítani kívánták járműveiket, az úgy a kor előrehaladtával pont fordítva öregbíteni kívánták azt. És természetesen ahogy annál inkább nem siet sehová. Minél idősebb egy típus, annak rajongói tábora, és annak összetétele is annál idősebb. Hozzánk mivel később jutott el a Manta rendszerváltás után így az a mai 40-esek fiatalkori sokadik gazdás autója volt, amit nyugatról áramlott be. Nyugati országokban generációk nőttek fel rajta. És mivel van kultúrája, ezért van rá érdeklődés is. Így talán ez az érdekkör is nagyobb szórásba kerül gondolom.
De ezt az tudná megmondani, akinek van összehasonlítási alapja, hogy meglássa a gyógyírt a hazai dolgokra. Az biztos, hogy egyre nehezebb lesz Mantázni, és ez természetes. Az alkatrész kereskedőknek nem piac az a maradék pár tucat érdeklődő, így nem tárol raktárra fölöslegesen régebbi Opel modellekhez alkatrészt. Marad a külföldi, magyar pénztárcához kevésbé baráti megoldásokkal, ami szintén nem kedvez a lemorzsolóknak!
Sziasztok!
|
2016.07.06. 16:25:54 Göd manta (#1845)
2016.07.06. 16:16:59 Göd manta (#1844)
|
Szerintem ez úgy oszlik el , hogy van jó pár olyan kolléga, akinél több autó is pihen. Több Opeles baráti klub, magánszemély klubtagság nélkül, gyűjtői állományban stb..... Az, hogy pontosan mi az állomány minőségi összetétele már más kérdés!
Annak idején (sok éve) Lalival megbeszéltük, hogy a Manta Club, az nem veterán, mint inkább rajongói klub. Tehát a klubtagok, és a szervezők nem tehetnek különbséget az eltérő járműfelhasználói igények között! Ez teljesen szép, és egyenlő esélyeket indító kezdeményezés. Ezáltal, kevésbé hagyományőrző, tehát, nem feltétlen célja autentikus formában a típus járműtörténelmi konzerválása. Szabadabb teret hagy az egyéneknek, ki ki igénye szerint élvezheti, használhatja autóját.
Előzmény >
Szia!Miben tér el a Mantád a gyári állapottól? Át van alakítva a motorja? Vagy más a műszerfal vagy a kaszni?
Én is láttam régebben 200-350eft között eladókat vizsga nélkül, 450-ért ültetett szebb állapotút, de mostanában tényleg nem találni.
|
2016.07.06. 11:14:58 Spyoneer (#1843)
|
Nekem 3,0-es senator motor van bele építve. Ezért kaptam is sok nem jó szót,de nagy vágyam volt meg kellett valósítani :) A többi gyári alkatrész benne,csak nem a saját évjáratához való.
Előzmény >
Szia!Miben tér el a Mantád a gyári állapottól? Át van alakítva a motorja? Vagy más a műszerfal vagy a kaszni?
Én is láttam régebben 200-350eft között eladókat vizsga nélkül, 450-ért ültetett szebb állapotút, de mostanában tényleg nem találni.
|
2016.07.06. 11:09:58 Spyoneer (#1842)
|
Gyönyörű ez a gép! Manta A-ról álmodni sem merek :)
Előzmény >
Na Ő van nálam! Nem saját képek, netről szedtem le. Van ahol még nincs fönt a díszléc, folyamatosan szépül, épül. Egy "Manta" Nem lehet elég tökéletes. mert ez nem Manta, és ehhez ragaszkodom, remélem visszakapja az eredeti nevét is.
|
2016.07.06. 10:21:20 geo5 (#1841)
|
A képet nem rakta be:
Na mindegy. Az automobile.de oldalon 78-as eredeti manta, 12950 Eur. Mondjuk 4millió forint.
Előzmény >
Csak kíváncsiságból rákerestem. Igaz, hogy Deutschland, de egy kicsit elrugaszkodott. Lehet, hogy 30-40 év múlva ez lesz az ára, de szerintem most elég borsos.
|
2016.07.06. 10:14:43 geo5 (#1840)
|
Csak kíváncsiságból rákerestem. Igaz, hogy Deutschland, de egy kicsit elrugaszkodott. Lehet, hogy 30-40 év múlva ez lesz az ára, de szerintem most elég borsos.
|
2016.07.06. 10:05:30 geo5 (#1839)
|
Nagyon szép példány! Én is csak néha merném használni, nagyon félnék, hogy valaki belémjön. Ez egy kincs.
Előzmény >
Na Ő van nálam! Nem saját képek, netről szedtem le. Van ahol még nincs fönt a díszléc, folyamatosan szépül, épül. Egy "Manta" Nem lehet elég tökéletes. mert ez nem Manta, és ehhez ragaszkodom, remélem visszakapja az eredeti nevét is.
|
2016.07.06. 09:53:30 geo5 (#1838)
|
Jó lenne ha lenne 120 "B" Manta! Plusz a 70 pihenő autó, az azt jelenti, hogy ha néhányat szét is bontanának alkatrésznek, ami sajnos bekövetkezhet, akkor is még majdnem 200db lenne az országban. Viszont biztos nincs 200 gyűjtő, tehát van esély kifogni egyet-egyet.
Előzmény >
Szia Manta "A"-ból kb 10 db. Manta B1, B2-ből szerintem kb 100-120 db lábon, és kb 60-70 db vizsga nélkül pihen. Egy Német adat szerint a kor előre haladtával lassul az állomány fogyása is. A németek sokkal jobban állnak mint mi. De azt ne felejtsük el, hogy ott a típusnak van múltja, ami Magyarországra nem igaz! ( Mint írtam 20 évesen volt egy 18 éves Manta-m 1995-ben)Ezáltal sok mindent másképp kell vizsgálni, és értékelni! Ezért az elmúlás esélye nálunk sokkal nagyobb, mint nyugatra! Ha a kereseteket nézzük, akkor egy magyar típus kedvelőnek sokkal többet kell küzdenie szeretett autójánál! Fizetéséhez arányosan a fent tarthatóság is többe kerül, a fogyó alkatrész utánpótlás is sokkal nehezebb! Ez tovább gyengíti a típus érdekeit! Mi gyengít , külső, és belső környezeti hatások, piaci érdekek, és rengeteg olyan dolog, amire nem is gondolnátok! Ilyen korban szerintem ez több, mint csak egy jó pofa kis hobbi!!!!!!!
|
2016.07.06. 09:47:16 geo5 (#1837)
|
Szia!Miben tér el a Mantád a gyári állapottól? Át van alakítva a motorja? Vagy más a műszerfal vagy a kaszni?
Én is láttam régebben 200-350eft között eladókat vizsga nélkül, 450-ért ültetett szebb állapotút, de mostanában tényleg nem találni.
Előzmény >
Sziasztok! Én olvasom az írásotok :) 20-nál azért több Manta van,nekem van egy listám az össze gyűjtött Mantákról. 7 éve van egy Manta B-m és most erősen gondolkodom egy másik vásárlásán is. A mostani Mantám építgetett amit Ti biztos nem néztek jó szemmel :)Most viszont tudok egy gyárihoz közeli állapotút (amilyet mostanában nem láttam eladód) és gondolkodom rajta,hogy meg veszem. Nem gondolom,hogy mostanában lesz hasonló eladó. Igazából nem tudom mennyit érdemes érte adni,mert a magyar autópiacon elég érdekes árak vannak.
|
2016.07.05. 21:10:03 Göd manta (#1836)
2016.07.05. 20:29:46 Göd manta (#1835)
|
Az idő elmúltával sokakban fogalmazható meg, lehet, hogy több mint egy hobbi? Ha már vigyázok rá, és sokat költöttem autómra, mit szeretnék? Aki ma Mantás, jövőre BMW-s, annak tök mindegy, lábon tartja, és Neki ennyi volt a szerepe. Van egy természetes elmúlás. Aki ilyen idős korú autót bűvöl nem csinál mást, mint harcol az idővel! Gondold át, annyira egyértelmű. Ezért nem mindegy milyen állapotból mentesz meg valamit, és azt milyen céllal teszed. Ha megmented, és szereted, nem teszed tönkre, ennek is köszönhető a lassuló állomány fogyás! Nekünk a kevés alkatrész, és a bérekhez mért fel újítástól az érték nem tartásig kell számolni! Nálunk az amortizáció mértéke az elévülésével nem lehet arányos más országokéval!
Annyira nem lesz egyszerű, ezt vesézzük ki, másnak is hasznos lehet!
|
2016.07.05. 20:04:10 Göd manta (#1834)
|
Egy elérhető példa a lassuló fogyásra. Arra nem tér ki, hogy az állomány milyen minőségű, összetételű:
Stichtag Anzahl
1. Juli 1992[4] 122.141
1. Jan. 2005[4] min. 6.9321
1. Jan. 2008[5] 3.942
1. Jan. 2009[5] 3.8892
1. Jan. 2010[5] 3.871
1. Jan. 2011[6] 3.836
1. Jan. 2013[7] 3.787
1. Jan. 2015[8] 3.749
1 6.932 Opel Manta, die bereits am 1. Juli 1992 in Deutschland angemeldet oder vorübergehend stillgelegt waren, waren noch am 1. Januar 2005 in Deutschland angemeldet oder vorübergehend stillgelegt.
2 darunter 1.072 Opel Manta A[9]
|
2016.07.05. 20:00:53 Göd manta (#1833)
|
Szia Manta "A"-ból kb 10 db. Manta B1, B2-ből szerintem kb 100-120 db lábon, és kb 60-70 db vizsga nélkül pihen. Egy Német adat szerint a kor előre haladtával lassul az állomány fogyása is. A németek sokkal jobban állnak mint mi. De azt ne felejtsük el, hogy ott a típusnak van múltja, ami Magyarországra nem igaz! ( Mint írtam 20 évesen volt egy 18 éves Manta-m 1995-ben)Ezáltal sok mindent másképp kell vizsgálni, és értékelni! Ezért az elmúlás esélye nálunk sokkal nagyobb, mint nyugatra! Ha a kereseteket nézzük, akkor egy magyar típus kedvelőnek sokkal többet kell küzdenie szeretett autójánál! Fizetéséhez arányosan a fent tarthatóság is többe kerül, a fogyó alkatrész utánpótlás is sokkal nehezebb! Ez tovább gyengíti a típus érdekeit! Mi gyengít , külső, és belső környezeti hatások, piaci érdekek, és rengeteg olyan dolog, amire nem is gondolnátok! Ilyen korban szerintem ez több, mint csak egy jó pofa kis hobbi!!!!!!!
Előzmény >
Sokan megkérdezték már, de most tudjuk mennyi Manta lehet az országban? Én mondjuk 20db-ra tippelnék, legalább is ami forgalomban van, de remélem tévedek, és jóval több van. Szerintem az már nagyon nagy eredmény lenne, ha valaki megválik a Mantájától, akkor az ne külföldre és ne bontóba és bontásra kerüljön, hanem fel legyen újítva, még ha nem is járja az utakat.
|
2016.07.05. 19:50:46 Göd manta (#1832)
|
Szia! Én kb 7 éve kezdtem elhanyagolni az egészet, mert úgy láttam értelmetlen szélmalom harc vesztett ügyekért! Ha jól emlékszem sokkal vagy fiatalabb, ezért még nem késő, hogy hobbi autó mellett legyen egy veterán Manta is! Nekem is megvolt a kötelező autótörésem, stb... Most veteránosnak vallanám magam, de ha sok pénzem lesz, akkor szert teszek egy hobbi brútál Manta-ra is! Azt, hogy ki néz mit jó szemmel azzal nem foglalkozz! Azt, hogy én jobban szeretem a gyárit, az más kérdés, de attó még kollégák vagyunk! Megvitatjuk, barátkozunk stb... Az biztos, hogy ha elmegyek egy rendezvényre, vagy csak kimegyek az utcára egy autó mindent elárul a gazdájáról! Komoly emberek nem birtokolnak komolytalan autót! Veterán korban honnan-tól, meddig hobbi na ezt szeretném kivesézni, értékelni. Én 10 éve elfogult vagyok, és nem szeretnék a saját csapdámba esni! Gondoljuk el, hogy régi "Manta tulajként" gyerekek kirepültek, van rá hobbi pénz, milyen autót vennék meg?
Más kinek van szíve 2016-ban szétfaragni egy B1-es króm lökhárítós autót?
Sziasztok!
Előzmény >
Sziasztok! Én olvasom az írásotok :) 20-nál azért több Manta van,nekem van egy listám az össze gyűjtött Mantákról. 7 éve van egy Manta B-m és most erősen gondolkodom egy másik vásárlásán is. A mostani Mantám építgetett amit Ti biztos nem néztek jó szemmel :)Most viszont tudok egy gyárihoz közeli állapotút (amilyet mostanában nem láttam eladód) és gondolkodom rajta,hogy meg veszem. Nem gondolom,hogy mostanában lesz hasonló eladó. Igazából nem tudom mennyit érdemes érte adni,mert a magyar autópiacon elég érdekes árak vannak.
|
2016.07.05. 19:38:16 Göd manta (#1831)
|
Szia! Köszönöm, hogy Te is hozzájárulsz a fórum csevegéshez! Nagyon fontos, hogy rendezzük sorainkat, és érdekeinket fent tartsuk, és azt erősítsük!
Először azt hittem, hogy az egyik autóm, de nem mert nincs rajta széllesség jelző! az enyém 1974 -óta van az országban, akár az is lehetett volna! Ezzel a képpel én is találkoztam régen valahol. Ezt át is küldtem a Monza Attila kollégának (Veterán Opel) ahol meg is jelent a klub facebook oldalán. Nem titok, klubtagságit fizetek Veterán Opel Klub, MAVAMSZ, és több veterános forrással kapcsolatot tartok. Ilyen idős korában egy hobbiautónak, és tulajdonosának elkerülhetetlen, hogy valamilyen formán ne csatlakozzon a maradni kívánók táborához!
Köszi, hogy írtál!
Előzmény >
A kép Budapesten készült 1978-ban.
|
2016.07.05. 14:23:02 MantaA (#1830)
|
A kép Budapesten készült 1978-ban.
Előzmény >
Egy kis érdekesség
|
2016.07.05. 12:40:00 MantaA (#1829)
|
Egy kis érdekesség
|
2016.07.05. 11:06:32 Spyoneer (#1828)
|
Sziasztok! Én olvasom az írásotok :) 20-nál azért több Manta van,nekem van egy listám az össze gyűjtött Mantákról. 7 éve van egy Manta B-m és most erősen gondolkodom egy másik vásárlásán is. A mostani Mantám építgetett amit Ti biztos nem néztek jó szemmel :)Most viszont tudok egy gyárihoz közeli állapotút (amilyet mostanában nem láttam eladód) és gondolkodom rajta,hogy meg veszem. Nem gondolom,hogy mostanában lesz hasonló eladó. Igazából nem tudom mennyit érdemes érte adni,mert a magyar autópiacon elég érdekes árak vannak.
|
2016.07.05. 10:51:44 geo5 (#1827)
|
Sokan megkérdezték már, de most tudjuk mennyi Manta lehet az országban? Én mondjuk 20db-ra tippelnék, legalább is ami forgalomban van, de remélem tévedek, és jóval több van. Szerintem az már nagyon nagy eredmény lenne, ha valaki megválik a Mantájától, akkor az ne külföldre és ne bontóba és bontásra kerüljön, hanem fel legyen újítva, még ha nem is járja az utakat.
Előzmény >
Mivel a hazai állományt nem lehet egy helyre összerántani egy helyre ezért lehet jó egy mindenki által elérhető felület. Az ország az nem az aktív 6-10 emberből áll! A hobbiautózás költséges, és kevesen tehetik meg, hogy mindennapjaik mellett hosszútávon élvezzék azt. Van egy természetes amortizáció. A fogyó állomány mellett a kedvező alacsony ár hatással lehet, mind az újrakezdés, mind az elbontás, és a vasba vitel miatt! Ez szintén hatással lehet az országot elhagyó járművek, és alkatrészei javára! 10-év múlva teljesen fel lesz szecskázva a hazai állomány ezzel lefejezve a típus hazai jelenlétét! Többnyire tehetősebb gyűlytöi állományban, és pár fanatikus marad meg. Ezt nem tartom túl jó dolognak. Szerintem sokan nem érthetnek, sokan olvastak, csak nem tudják hová tenni a helyzetet. A számok ellenünk szólnak, az idő ellenünk dolgozik!
http://www.origo.hu/gazdasag/20160704-2010-hez-kepest-9-szazalekkal-kevesebb-budapesti-rendelkezik-autoval.html
|
2016.07.05. 07:33:57 Göd manta (#1826)
|
Mivel a hazai állományt nem lehet egy helyre összerántani egy helyre ezért lehet jó egy mindenki által elérhető felület. Az ország az nem az aktív 6-10 emberből áll! A hobbiautózás költséges, és kevesen tehetik meg, hogy mindennapjaik mellett hosszútávon élvezzék azt. Van egy természetes amortizáció. A fogyó állomány mellett a kedvező alacsony ár hatással lehet, mind az újrakezdés, mind az elbontás, és a vasba vitel miatt! Ez szintén hatással lehet az országot elhagyó járművek, és alkatrészei javára! 10-év múlva teljesen fel lesz szecskázva a hazai állomány ezzel lefejezve a típus hazai jelenlétét! Többnyire tehetősebb gyűlytöi állományban, és pár fanatikus marad meg. Ezt nem tartom túl jó dolognak. Szerintem sokan nem érthetnek, sokan olvastak, csak nem tudják hová tenni a helyzetet. A számok ellenünk szólnak, az idő ellenünk dolgozik!
http://www.origo.hu/gazdasag/20160704-2010-hez-kepest-9-szazalekkal-kevesebb-budapesti-rendelkezik-autoval.html
|
2016.07.04. 20:00:35 Göd manta (#1825)
|
Remélem az 0. szülinap egy erősebb. Lemaradt az 5! Tehát remélem az 50. (félszáznál) nem leszünk annyira bénák, hogy még önmagunkat sem ünnepeljük meg! Valaki megünnepelte a 40.-et? Én igen! A Manka helyemen is kint volt a MANTA molino! Volt terülj terülj asztalkám! Nálunk aki kolléga viszonyba kerül szinte mindenki tiszteletbeli Manta-s lehet! Aki nem hallott róla, az is szinte mindent tud 3 hónap múlva! Nagy szégyen lenne, ha Nékületek kéne egywedül ünnepelnem az 50. szülinapját a típusnak. Ha ez így van akkor tovább folytatom a tervezhető, jövőképet. És nem fog érdekelni ki az aki a típus hosszútávú érdekei ellen van!
|
2016.07.04. 19:50:06 Göd manta (#1824)
|
Sok hülyeséget hallhattatok, de ki az aki tényleg ismer? Valami hülye, aki szert, valami Opel Mantát. Nekem nagyon rosszúl esett, hogy szinte senki, csak Kiss Lali, és a MOTE, aki adta a stand cuccot, Veterán Opel részről 2 db autó sikerült összehozni a Manta/Ascona 40-et. Remélem az 0. szülinap egy erősebb, és öszetertobb közösség jegyében méltón sikerül megünnepelni! A 40 molinót eltettem emlékbe, mint egyéb sok minden természetesen nálam van!!!
|
2016.07.04. 19:07:37 Göd manta (#1823)
|
Mielőtt valaki rosszat gondolna, vagy feltételezne, aki nem ismer hallomásból, az ismerjen meg, és úgy alkosson véleményt! Az igazság az, hogy nem igazán sikerült beilleszkedni egyik Opel közösségbe sem! Első sorban immúnis vagyok a hülyeségre! Értelmes hosszútávú célok, és érdekeket képviselek. az egyéni kis, és rövidtávú dolgokat elfogadom, de nem értek vele egyet, ez legyen az egyén problémája! Szeretek beszélgetni eszme cserélni, barátkozni. De ha csúnya dolgokat személyes módon tesznek, arra mentség nincs! Élhető, és élvezhető Opeles kult autózást támogatom, tervezhető jövőkép megtartása mellett!
Szerintem nem vagyok annyira gáz, csak elhivatott vagyok a hobbim iránt hosszútávon egy általam elfogadott értékrend szerint!
Aki a Manta kárát látná szívesen (mert vannak olyanok szerintem) Ide ne írjanak! Sok éves Mantázás mellett, mintha folyamatosan, csak el akarnánk gáncsolni! Ez egy újabb történet!
|
2016.07.04. 18:43:54 Göd manta (#1822)
|
Szia! Ez az élet minden területére igaz nagyon sok válaszút az ami az ember életét igazítja. Mindenben jó döntéseket kell meghozni, ez igény, és emberfüggő. Manta dolgokba nem akarok beleszólni. Új belépőként azt tanácsolnám, hogy legyen egy terv, hogy mit szeretnél! Majd, hogy jársz a legkevésbé rosszul! Ezt azért írom, mert a hobbi autózás az pénztárca függő, és esetek nagy részében egy nagy mínusz az egyenleg!!!! Magyarán szólva, ha építettél egy autót, és azt eladod, azt úgy is fel lehet fogni, hogy azt másnak építtetted! Először legyen egy terv! Mit szeretnél, milyen minőségben mennyi ideig szeretnéd élvezni, és mennyit áldozol rá? Szerintem a legjobb első döntés, ha a "civil" életet a hobbitól választjuk el úgy, hogy az ne menjen a másik kárára!
folyt....
Előzmény >
Sajnos igazad van. Ha nem is autóval de a házban egy két dologgal kapcsolatban volt kint szerelő, de utána azt mondtam, hogy többet be nem teszi a lábát senki, úgyhogy mindent én javítok. Modjuk nem a munka végzésével volt a gond, pusztán csak olan dolgokat csináltak, amit én is meg tudtam csinálni. És a silány anyag helyett jobb minőségűt tettem be, amik azóta is működnek. Autóban a napi használatú (akkor sedan suzuki) -nál volt egy dugattyú palást leszakadás, azt szerelő javította, de egy eleve ujítás alatt álló autóban nem hagytam volna ki. Most egy Astrát hajtok, eddig szerencsére csk egy vízpumpa cserém volt.
De az tény, hogy az van megcsinálva,amit magadnak csinálsz. Otthon nem futószalagon dolgozik az ember, alaposan, nyugodtan, tanácsot kérve meg tudja csinálni. És legalább megspórolod a munkadijat. Igaz, megy vele az időd. De ezt élvezi az ember.
|
1 [2][3][4][5][6][7][8][9][10][11] Következő >> Utolsó >| |
|
|
|