Jelenleg a MOMC archív oldalát nézed, ez az oldal már nem frissül, belépni/regisztrálni nem tudsz.
Tovább a nyitólapra »






 

Hozzászólások

Hozzászóláshoz szíveskedjen bejelentkezni!
Fórum -> Egyéb -> Beszélgessünk
 
<< Előző   [1][2] 3 [4][5][6][7][8][9][10][11][12][13]   Következő >>   Utolsó >|
2014.10.09. 12:17:02
Ricsi89 (#1781)
Köszi szépen, tökéletes.

Előzmény >
gumipereme - felso mérce 161 mm
also mérce - felso mérce 136 mm
also mérce - pálca orra 9 mm
teljes hossz 126 mm
remélem segít


2014.10.09. 09:51:04
group44 (#1780)
gumipereme - felso mérce 161 mm
also mérce - felso mérce 136 mm
also mérce - pálca orra 9 mm
teljes hossz 126 mm
remélem segít

Előzmény >
Sziasztok!
Valaki le tudná nekem mérni egy cih blokkon az olajpálca min és max jelzés távolságát a gumidugó egy pontjától? Sajna előző tulajnál megrövidült a pálca, így most bele sem ér az olajba és szeretném megcsinálni, hogy lássam a szintet.


2014.10.08. 21:33:28
Ricsi89 (#1779)
Sziasztok!
Valaki le tudná nekem mérni egy cih blokkon az olajpálca min és max jelzés távolságát a gumidugó egy pontjától? Sajna előző tulajnál megrövidült a pálca, így most bele sem ér az olajba és szeretném megcsinálni, hogy lássam a szintet.


2014.10.04. 12:19:24
group44 (#1778)
https://www.youtube.com/watch?v=w_YqVdmWc1I#t=1965
Egy kis érdekesség ...The Last Opel Manta GM Plant 1 in Antwerp --Az utolsó manta gyartási nap Antwerpenben..


2013.04.03. 23:43:01
pubimanta (#1777)
Hátha valaki szívesen megmutatná az Opeljét....


2013.02.05. 21:35:22
Göd manta (#1776)
Szerintem is valószínűleg egy pályázati munka, amiből van egy jó pár! Időnként felröppennek hírek, hogy lesz új Calibra, vagy Manta De ez talán hasonlíthat, egy mai utcaképbe beleillő modernizált változatba, amit más gyártók már megcsináltak újra tervezett régi sikertörténeteivel. Talán csak egyike vagyok azoknak, akik szívesen látnának többet a sportos Opel vonalból, ami szerintem nagyon hiányzik! Remélem ezt az Opel pótolja, és végre abba hadja az opel rajongók Astrával való kasztrálását, és végre csinál olyat, ami a szemnek is tetszetős, és versenyképes a konkurencia termékeivel szemben!!!!!!!!!!

Előzmény >
Na ez látod nekem is tetszett facebookon találtam az elsővel azonos fotót de a hátulját csk most látom. Szerintem korrekt, tetszetős. Bár nekem úgy tűnik valami amatőr pályázati munka amiből sosem lesz semmi :(


2013.02.05. 21:27:26
Göd manta (#1775)
Vagyogatok, kis pihentetés után tavasszal újra indul a mantázás. Sajnos az egyik autómat eladtam, visszament a hazájába.

Előzmény >
Egy ilyenre még be is ruháznék, bár azt hiszem nem olcsó mulatság lenne.
Szevasz Krisz ,látom még aktív vagy. Remélem senki sem vette sértésnek az inaktivitásomat, nem személyes okai voltak.
Üdv
Dani


2013.02.05. 11:47:11
Starsky (#1774)
Na ez látod nekem is tetszett facebookon találtam az elsővel azonos fotót de a hátulját csk most látom. Szerintem korrekt, tetszetős. Bár nekem úgy tűnik valami amatőr pályázati munka amiből sosem lesz semmi :(

Előzmény >
Egy ilyet találtam! Egy ilyet el tudnék képzelni utódnak.


2013.02.02. 08:56:28
manta1982GTE (#1773)
Egy ilyenre még be is ruháznék, bár azt hiszem nem olcsó mulatság lenne.
Szevasz Krisz ,látom még aktív vagy. Remélem senki sem vette sértésnek az inaktivitásomat, nem személyes okai voltak.
Üdv
Dani


2013.01.19. 22:27:27
Göd manta (#1772)
Egy ilyet találtam! Egy ilyet el tudnék képzelni utódnak.


2012.12.31. 22:47:07
Göd manta (#1771)
B.U.É.K!!!!http://player.hu/auto-motor/whitebox-opel-manta-b-gte-modellauto/


2012.12.24. 22:50:29
alsza313 (#1770)
Mikor együtt vannak a családok, eszembe jutnak a barátok. Miközben bejglit zabálok sokat gondolok rátok! Boldog Karácsonyt kívánok!

Manta, ami összeköt!!! :)
alsza313


2012.12.24. 18:15:36
Sanyee89 (#1769)
Jézuskának jó a kedve
B-sel megy keresztbe!
Végig rajzol minden ívet,
ordítva hogy ez az élet!
Karácsonykor ez a divat,
keresztbe venni minden kanyart!
Jézuska már kiabál
Mantájából csak jót kíván!

Kellemes és boldog karácsonyt minden Club tagnak és családjának!


2012.11.25. 03:32:46
American Garage (#1768)
Ugrató borítás :D


2012.11.18. 16:00:14
L-MOMC (#1767)
Nem. Csak a nyitólapon feltüntetett módokon.

Előzmény >
Érdeklődnék, hogy átutalással is lehet fizetni a tagsági díjat?


2012.11.16. 15:25:30
Cabaaa (#1766)
Érdeklődnék, hogy átutalással is lehet fizetni a tagsági díjat?


2012.11.02. 13:12:11
Göd manta (#1765)
Vicces videó.:http://www.youtube.com/watch?v=7lm31Rqg5i0


2012.09.30. 16:39:03
Göd manta (#1764)
Manta archív Magyarországon.


2012.09.16. 22:27:36
group44 (#1763)
Na ezt oszt megkeverték
http://www.willhaben.at/iad/viewimage?adId=46334437


2012.09.04. 23:03:06
Göd manta (#1762)
Mellesleg jó lenne tudni mi van Veletek? Hagy ne soroljam el a listát, aki talán még aktív, és olvas minket! Egy ideig, vezettem minden autóról listát,(ki mikor volt tulaj,elérhetőség, vélemény az autóról stb...) de rájöttem, hogy reménytelen. Így ma közel két évtizednyi igen hasznos infó ment a tűzbe!!!!:(:(:(:(:(Jó lenne tudni, hogy az aktív kollégákkal mi van?


2012.09.03. 22:31:46
Göd manta (#1761)
Napi érdekesség! Tudomásom szerint 45 db OT-s renszámmal ellátott Opel van itthon A rendszámok nem kiadhatóak a tulajdonosok beleeggyezése nélkül. Manta B1(1db), Manta A (2 db), GT (13 db),Rekord B (2 db), Rekord C (4 db), Rekord P2 (1 db), Olympia Cabrio (1 db) Rekord A (1db), Rekord A Coupe (1db),Kadett B (2db), Kadett B caravan (1db),Olimpia Rekord (3 db), Blitz (1db),Opel Olympia (1db), Rekord P1 (2db),Kadett C (2db), Kadett c Coupe GT/E (1 db), Kapitan P2 (1db) Commodore A Coupe (1db), Kadett a (1db), Olympia A (1db)


2012.09.01. 21:20:57
Göd manta (#1760)
Érdekes! 267 km/órával sem lehetett utolérni az öreg Opel Astrát
http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/267_km_oraval_sem_lehetett_utolerni_az_oreg_opel_astrat-8443


2012.08.28. 19:28:38
Cabaaa (#1759)
Sziasztok!

Valaki mint pl én is hobbiból és tanulás miatt csinálgatom a mantát. Előtte nem sok mindenhez nyúltam kocsin de a mantámon többször szedtem szét már mindent és sokmindenre rájöttem, megtanultam és sokan segítettek tanulni. Nem örökéletet szeretnék adni a mantának és teljesen gyári eredetiséget, csak szeretnék 1 szép kocsit amire büszke lehetek és használhatom nem csak kiállításokra hordani. Manta lehet rozsdás, gyári, OT-s 1.3as és vagy 3.0 ugyanúgy kellemes érzés azoknak akik ismerik,tudjátok jól hogy mindenfele találkozni volt mantásokkal vagy azok ismerőseivel. Hírhedt autó de lehet utcai is nem csak dísz véleményem szerint. Nem értek mindenhez de sokmindent megtanulnék és nem megcsináltatni akarom a kocsit.


2012.08.28. 17:53:41
Göd manta (#1758)
Az biztos, hogy népszerűsíteni, azt mindig lehet. Ez nagyon is ránk férne! Ha elmegyek egy rendezvényre, és valamelyik általam képviselt klubbot azon a pólón, amelyik éppen rajtam van, akkor megpróbálom azt annak megfelelően legjobb tudásom szerint képviselni! hiszen azért veszem fel ezeket, mert büszke vagyok rá, nem azért, mert fázom.:):):):)Érdeklődő márkafüggetlen veterános társaimnak megpróbálok kérdéseikre autentikus, diplomatikus olyan választ adni, ami remélhetőleg kielégíti kíváncsiságukat! Szinte vannak olyan rendezvények ahol nem baj, ha ott vagyunk, vagy hallatunk magunkról.Szerintem veterán korban is van verseny a márkák között. Arra kíváncsi lennék, hogy az elmúlt években hol milyen pozitív vízhangja volt a Manta-nak? Itt természetesen nem a rajongók, vagy volt rajongók elfogult gondolataira gondolok!

Előzmény >
Sziasztok!
Látom messzire szaladt a vita.
Szerintem meg teljesen mindegy, hogy ki mit csinál. Nyilván maradandóbb értéket képvisel egy eredeti állapotúra restaurált autó, legyen az Manta vagy bármi más típus, de ha valaki abban találja meg az örömét, hogy egy autót átépít, és a saját ízlése szerint alakítja ki, azt is el kell fogadni. Vannak nagyon szép és igényes átalakítások is, amelyek sok embernek elnyerik a tetszését. Azt kell elfogadni, hogy ez egy hobbi, erre költöd a pénzed, az időd, a tudásod, vagy ebből tanulsz. Addig kell csinálni amíg örömöd van benne. Ha valakit az hoz lázba, hogy be tudja-e bőrözni a Manta motorháztetejét, és 10-szer kezd neki mire olyan lesz, hogy mindenki a csodájára jár, akkor annak is van értelme, sőt ezalatt a 10 próbálkozás alatt nagyon sokat tanul, vagy ha valaki megtanul karosszériát javítani, és csak sokadikra sikerül abból is lehet tanulni. Nekem személy szerint az eredetiség lett a mániám, nagyon szeretek börzén alkatrészeket vadászni, de nem tudom elítélni azokat akik igényesen alakítanak át egy autót. Viszont a cél nélküli átalakításokat-gányolásokat elítélem. Sajnos azt kell mondjam, hogy a Manta olyan nagy darabszámban készült, hogy elég nagyot lehet meríteni még mindig eredeti autókból is, amit pedig átalakítottak hát azokért sem kár, valaki biztosan élvezte valameddig, és a megmaradó eredeti példányok ára közben megy felfelé (illetve a másik előny hogy az átalakítás során felszabaduló alkatrészeket meg lehet szerezni és el lehet spájzolni). Sajnos az Opelt még mindig lenézik, munkásautónak tekintik, és ez a piaci árakon is látható. Ez az amit nem lehet megváltoztatni, mert a piac határozza meg az árat. Szerintem a legjobb, ha megpróbálunk minél több autóval megjelenni rendezvényeken -megfelelő viselkedéskultúrával- és így népszerűsíteni a klubot illetve a márkát, aztán a többi majd alakul, mert egyre többen elkezdenek majd ilyen autók után érdeklődni.
Nagyjából ennyit szerettem volna elmondani.
Üdv:
Attila


2012.08.28. 15:50:28
emmatti (#1757)
Sziasztok!
Látom messzire szaladt a vita.
Szerintem meg teljesen mindegy, hogy ki mit csinál. Nyilván maradandóbb értéket képvisel egy eredeti állapotúra restaurált autó, legyen az Manta vagy bármi más típus, de ha valaki abban találja meg az örömét, hogy egy autót átépít, és a saját ízlése szerint alakítja ki, azt is el kell fogadni. Vannak nagyon szép és igényes átalakítások is, amelyek sok embernek elnyerik a tetszését. Azt kell elfogadni, hogy ez egy hobbi, erre költöd a pénzed, az időd, a tudásod, vagy ebből tanulsz. Addig kell csinálni amíg örömöd van benne. Ha valakit az hoz lázba, hogy be tudja-e bőrözni a Manta motorháztetejét, és 10-szer kezd neki mire olyan lesz, hogy mindenki a csodájára jár, akkor annak is van értelme, sőt ezalatt a 10 próbálkozás alatt nagyon sokat tanul, vagy ha valaki megtanul karosszériát javítani, és csak sokadikra sikerül abból is lehet tanulni. Nekem személy szerint az eredetiség lett a mániám, nagyon szeretek börzén alkatrészeket vadászni, de nem tudom elítélni azokat akik igényesen alakítanak át egy autót. Viszont a cél nélküli átalakításokat-gányolásokat elítélem. Sajnos azt kell mondjam, hogy a Manta olyan nagy darabszámban készült, hogy elég nagyot lehet meríteni még mindig eredeti autókból is, amit pedig átalakítottak hát azokért sem kár, valaki biztosan élvezte valameddig, és a megmaradó eredeti példányok ára közben megy felfelé (illetve a másik előny hogy az átalakítás során felszabaduló alkatrészeket meg lehet szerezni és el lehet spájzolni). Sajnos az Opelt még mindig lenézik, munkásautónak tekintik, és ez a piaci árakon is látható. Ez az amit nem lehet megváltoztatni, mert a piac határozza meg az árat. Szerintem a legjobb, ha megpróbálunk minél több autóval megjelenni rendezvényeken -megfelelő viselkedéskultúrával- és így népszerűsíteni a klubot illetve a márkát, aztán a többi majd alakul, mert egyre többen elkezdenek majd ilyen autók után érdeklődni.
Nagyjából ennyit szerettem volna elmondani.
Üdv:
Attila


2012.08.28. 09:56:43
American Garage (#1756)
Göd Manta teljesen jól látja a fennálló problémákat! Az meg hogy mennyire könnyű felépíteni újra egy széria autót vagy csinálni egy v6 üvegszálas road set es mantát, meg hogy melyik mennyibe kerűl.
Restaurálás (Széria autó felújítás) alatt értem: Homokolás alváz horganyzása, vas primerezés, csavarok eloxáltra vagy kandviumozotra cserélése még nem lakatoltunk már majd egy milla a mantánál is annyi, Utánna lakatolás élbe lakatolva nem lapolva speckó üregvédökkel, majd lakatos cinez, mért mert a sok kitt nem egészséges, még nem fényeztünk még mindig nincs kárpitozva semmi még a motorhoz hozzá sem nyultunk. Belikelek négy képet ez az autó másfél éve készűl az értéke nem lényeges de a felújítás minősége ha mantás vagy ha nem azt érdemes figyelembe venni, mert ez nem csak autó hanem érték az utókornak. Tisztelettel Laukó Mihály

Előzmény >
Azt azért még hozzá tenném, hogy nem is olyan egyszerű, és olcsó egy évjáratnak megfelelő veteránt megcsinálni. Sokszor az anyagiak miatt, korhű alkatrészek miatt akár ez évekbe is telhet, mire összeáll egy motorkerékpár, vagy autó. A korhűség miatt, főleg textil kárpitok.....stb szinte lehetetlen tökéletes munkát végezni. Egy hobbi autónál sok minden nem feltétel. Hogy mi hobbi, és mi veterán, csak az adott típushoz értő tudja megmondani, egy járdán sétálgatónak tök mindegy, mit lát. Jól néz ki és kész! Ha már itt tartunk én égen, földön nem találok USA piacos Manta A (Opel 1900 Sport Coupe) első szélességjelzőket (markert). Ez elég nagy probléma tegyek be Ikarus, vagy kamion tréller lámpát? És azt hiszem manta B -nél is megvannak az olyan dolgok amik nagyon vigyázást igényelnek, ezek nálam is le vannak kezelve, hogy legyenek 20 év múlva is.


2012.08.27. 21:43:55
Göd manta (#1755)
Azt azért még hozzá tenném, hogy nem is olyan egyszerű, és olcsó egy évjáratnak megfelelő veteránt megcsinálni. Sokszor az anyagiak miatt, korhű alkatrészek miatt akár ez évekbe is telhet, mire összeáll egy motorkerékpár, vagy autó. A korhűség miatt, főleg textil kárpitok.....stb szinte lehetetlen tökéletes munkát végezni. Egy hobbi autónál sok minden nem feltétel. Hogy mi hobbi, és mi veterán, csak az adott típushoz értő tudja megmondani, egy járdán sétálgatónak tök mindegy, mit lát. Jól néz ki és kész! Ha már itt tartunk én égen, földön nem találok USA piacos Manta A (Opel 1900 Sport Coupe) első szélességjelzőket (markert). Ez elég nagy probléma tegyek be Ikarus, vagy kamion tréller lámpát? És azt hiszem manta B -nél is megvannak az olyan dolgok amik nagyon vigyázást igényelnek, ezek nálam is le vannak kezelve, hogy legyenek 20 év múlva is.

Előzmény >
Kedves mlgy! A sorok között ott van, hogy mindenki saját döntése szerint. Nem is próbálok senkit ebben okosítani, döntésében megváltoztatni. Tényeket írok le. Ha magadnak építesz hobbi autót, azt csak magadnak teszed saját örömödre. Nem feltétlenül lesz értékálló. Tulajdonos váltáskor elpárolog a bele fektetett energia. Veteránozásnál nagyobb eséllyel alkot az ember maradandót! Ha elfogadod a kornak megfelelő tuningot akkor szintén lehet a végeredmény értékálló. Mivel sajnos nálunk más kép mennek a dolgok inkább csak hatalmas bukással lehet kiszállni ezekből a kocsikból.Szerintem túl nagy hülyeségeket nem szoktam mondani.


2012.08.27. 21:10:10
Göd manta (#1754)
Kedves mlgy! A sorok között ott van, hogy mindenki saját döntése szerint. Nem is próbálok senkit ebben okosítani, döntésében megváltoztatni. Tényeket írok le. Ha magadnak építesz hobbi autót, azt csak magadnak teszed saját örömödre. Nem feltétlenül lesz értékálló. Tulajdonos váltáskor elpárolog a bele fektetett energia. Veteránozásnál nagyobb eséllyel alkot az ember maradandót! Ha elfogadod a kornak megfelelő tuningot akkor szintén lehet a végeredmény értékálló. Mivel sajnos nálunk más kép mennek a dolgok inkább csak hatalmas bukással lehet kiszállni ezekből a kocsikból.Szerintem túl nagy hülyeségeket nem szoktam mondani.

Előzmény >
Uraim nem akarok kötekedni igy hat ne is úgy vegyék ,de engem mélységesen bosszant hogy az úgynevezett "versenyautok" és "tuning" autóknak itthon és körötökben ilyen rossza a meg ítélése ,ez a "mindenhez ért" , "nem elég érett" kifejezések ,stb , el kéne fogadni hogy igenis vannak emberek akik tényleg sok mindenhez értenek esetleg több ember alkot egy csapatot ,igenis piszkosul nagy hozzáértés kell ahhoz hogy egy olyan autót ,konstrukciót alkoss a létező alkatrész felhozatalból ami igenis működik ,hihetetlen elhivatotság és legózás kell hozzá rengeteg opel tipus beható ismeretével ,mar meg ne haragudjatok de széria autót mindenki tud össze rakni gyári alkatrészekből. nincs semmi bajom a veteránosokkal ,csak bosszant hogy nem tudjak elfogadni hogy mások más hobbiknak élnek és nem tudják elfogadni sőt lenézik azt a szintén áldozatos és elhivatott munkát és tudást ami ahhoz kell hogy valaki valami olyat alkosson ami csak neki van és még működik is ! én sem véletlen tanultam meg 2 autós szakmát , holott nem is abból élek.. igenis létre lehet hozni nagyon komoly teljesitményű és biztonságos "tuning" autókat ,de én inkább épitetnek nevezem őket ,aki épített már ilyet az tudja miről beszélek ! Nem hinném h kevésbé érettebbek azok az emberek aki komolyan meg tervezett örömautókat épitenek . tisztelet........ az eredeti témához meg annyit tennék hozzá hogy amerikai autoknak ott a v8cars.hu


2012.08.27. 20:27:13
mlgy (#1753)
Uraim nem akarok kötekedni igy hat ne is úgy vegyék ,de engem mélységesen bosszant hogy az úgynevezett "versenyautok" és "tuning" autóknak itthon és körötökben ilyen rossza a meg ítélése ,ez a "mindenhez ért" , "nem elég érett" kifejezések ,stb , el kéne fogadni hogy igenis vannak emberek akik tényleg sok mindenhez értenek esetleg több ember alkot egy csapatot ,igenis piszkosul nagy hozzáértés kell ahhoz hogy egy olyan autót ,konstrukciót alkoss a létező alkatrész felhozatalból ami igenis működik ,hihetetlen elhivatotság és legózás kell hozzá rengeteg opel tipus beható ismeretével ,mar meg ne haragudjatok de széria autót mindenki tud össze rakni gyári alkatrészekből. nincs semmi bajom a veteránosokkal ,csak bosszant hogy nem tudjak elfogadni hogy mások más hobbiknak élnek és nem tudják elfogadni sőt lenézik azt a szintén áldozatos és elhivatott munkát és tudást ami ahhoz kell hogy valaki valami olyat alkosson ami csak neki van és még működik is ! én sem véletlen tanultam meg 2 autós szakmát , holott nem is abból élek.. igenis létre lehet hozni nagyon komoly teljesitményű és biztonságos "tuning" autókat ,de én inkább épitetnek nevezem őket ,aki épített már ilyet az tudja miről beszélek ! Nem hinném h kevésbé érettebbek azok az emberek aki komolyan meg tervezett örömautókat épitenek . tisztelet........ az eredeti témához meg annyit tennék hozzá hogy amerikai autoknak ott a v8cars.hu


2012.08.27. 18:48:48
Göd manta (#1752)
Tisztelt Kolléga! Köszönöm a reagálást a megszólalásomhoz! Mivel sokféleképpen lehet Mantázni ezért mindig csak a saját nevemben írok, hiszen én is csak egy rajongó vagyok a sok közül. Ezért örülök is, hogy nem támadásként lett reagálva az egész, és baráti as hangulatú választ kaptam. Ez úton is köszönöm! A Kolléga jól látja tagadhatatlanul vagyok elfogult a típus mellett. Tagja vagyok több klubnak, fizetem a MAVAMSZ tagságit is ott vagyok a háttérben nagyobb rendezvényeken lehetőségeim szerint. Tanultabb kollégáim nélkül én sem lennék olyan veterános, ami egyszer talán majd szeretnék lenni. Keresem az utamat egyenlőre. A Mantát illetően szerintem lenne méltó helye a hazai veterános életben, csak ez a folyamat késöbb érik be mint gondoltam. Az idő teltével talán ahogy Mantával egyre többen célozzák meg az ilyen rendezvényeket, ami a köztudatban maradással akár a fényét is emelheti a típusnak! És itt jön az újságíró felelősége, hogy a hazai szaksajtó miként kommunikálja, vagy miként nem a típust! Kevés jót hallani. A 40 éves évforduló nem szereplésünk (VETERÁN 2010,tárgyalás alatt volt) sokat segíthetett volna, a köztudatban maradásban. Egyre kevesebbszer téma, különböző csatornákon kezd lassulni az információ áramlás. Az biztos, hogy egy minőségibb állomány jobb megítélése többet segíthet. A típusrajongókon kívül talán még mindig a kedvező ára miatt lehet újabb generációk célpontja, akik a lehetőségeik szerint szeretnék megvalósítani elképzeléseiket. Az idők változnak. Megpróbálom mindenkivel megtalálni azt a "hangot" amivel együtt tudunk örülni a típusnak Csak titkon remélem, hogy nekem lesz hosszútávon igazam, de azt meg is kell még élni! És talán most sokunknak, fiatal felnőtteknek ez a legfontosabb! Üdvözlettel: Kovács Krisztián.

Előzmény >
Tisztelt Göd Manta! Úgy látom te egy vérbeli veterán autós vagy, akár csak én! Ezúton szeretnék reagálni illetve véleményt alkotní.
Kezdeném azzal hogy szimpatikus a márkához illetve a veterános élethez való hozzá állásod. Mindazon álltal ez egy opel forum, ahol opeleket és ahoz tartozó alkatrészeket hirdetünk! Az autók nem ismerőseimé mind az én tulajdonomban van. Az az igazság hogy én nem nagyon értek a mantához sőt az opel pályafutásáról se sokat tudok! De az autórestauráláshoz minden bizonnyal értek , minden honapban legalább két autót viszünk nemzetközi oldtimer vizsgára köztük a saját autóinkat is. Tapasztalataim szerint persze nem szeretném beskatulyázni őket, két féle mantással találkoztam idáig, az egyik az aki restaurálni szeretne és utánna jár mindennek pénzt nem sajnálva eredetiségre törekszik és szépet alkot! A másik ez a gyakoribb sajnos, akik tákolnak és versenyautót akarnak épiteni 5000 forinton is alkudnak és persze mindenhez értenek.Záró gondolatnak még annyit mondanék hogy magyar országon az igazi veterán autós márkafüggetlen akár csak én, mantás veterán autóst talán a két kezemen megtudom számolni mennyi van, és azon kevesek akik tényleg felújítani bocsánat restaurálni akarnak azoknak lett föltéve e három autó, mindazon álltal nyilván nem itt van a helye! Tisztelettel Laukó Mihály (blfmotors)


2012.08.27. 10:39:39
American Garage (#1751)
Tisztelt Göd Manta! Úgy látom te egy vérbeli veterán autós vagy, akár csak én! Ezúton szeretnék reagálni illetve véleményt alkotní.
Kezdeném azzal hogy szimpatikus a márkához illetve a veterános élethez való hozzá állásod. Mindazon álltal ez egy opel forum, ahol opeleket és ahoz tartozó alkatrészeket hirdetünk! Az autók nem ismerőseimé mind az én tulajdonomban van. Az az igazság hogy én nem nagyon értek a mantához sőt az opel pályafutásáról se sokat tudok! De az autórestauráláshoz minden bizonnyal értek , minden honapban legalább két autót viszünk nemzetközi oldtimer vizsgára köztük a saját autóinkat is. Tapasztalataim szerint persze nem szeretném beskatulyázni őket, két féle mantással találkoztam idáig, az egyik az aki restaurálni szeretne és utánna jár mindennek pénzt nem sajnálva eredetiségre törekszik és szépet alkot! A másik ez a gyakoribb sajnos, akik tákolnak és versenyautót akarnak épiteni 5000 forinton is alkudnak és persze mindenhez értenek.Záró gondolatnak még annyit mondanék hogy magyar országon az igazi veterán autós márkafüggetlen akár csak én, mantás veterán autóst talán a két kezemen megtudom számolni mennyi van, és azon kevesek akik tényleg felújítani bocsánat restaurálni akarnak azoknak lett föltéve e három autó, mindazon álltal nyilván nem itt van a helye! Tisztelettel Laukó Mihály (blfmotors)

Előzmény >
Kedves kollégám! "(American Garage)" Természetesen nem kötekedés képen írom e sorokat, de a Chevrolet Monza hirdetést azért tetem fel, mert valamennyire fűznek rokoni szálak (1975-1981)más típusokkal, ami köthető a Manta-hoz. Az általad feltüntetett járművek tulajai nem biztos, hogy a Mi körünkbe tartozók vásárlási igényeinek, körébe tartozna. Egy magyar papíros Chevrolet Monza 1000-szer érdekesebb lehet egy arra érdekeltebb embernek, mint az Általad hírdetett vasak!!Természetesen, ha van ilyen. Itt fölösleges hirdetni szerintem olyan vasat, amire szintén megvan az a szűk vevő kör aki ebben itthon érdekelt lenne!! Nagyon sajnálom, hogy a hazai fafejű gondolkodás miatt a általunk kedvelt típus hátrányt szenved, de jelenleg nem a befektetést jelentő veteránosok célpontja a Manta, és hasonszőrű társai! Talán ez pár év múlva változni fog ha a hazai veterános élet kicsit érettebb lesz! Szerintem komoly gondok vannak a hazai veterános fejekben, erről a kollégáim magánvéleményére is kíváncsi lennék!


2012.08.26. 08:50:52
Göd manta (#1750)
Legendák nyomában - I. Retro Mobil Hegyi Felfutó

http://www.origo.hu/auto/20120817-i-retro-mobil-hegyi-felfuto-visegradon-2012-szeptember-1.html


2012.08.24. 20:57:43
Göd manta (#1749)
Tényleg, ha van véleményetek a hazai veterános életről arra kíváncsi lennék! Az biztos, hogy mivel az általunk kedvelt típus öregszik nem kerülhetjük el a veterános gondolkodás hazai ritmusát!!Aki maradni akar hosszú távon annak a gondolkodásán is változnia kell! vagy úgy fog változni, hogy észre sem veszi! A típus túlélése szempontjából bizonyos dolgoknak változnia kell!!!! Aki érti az marad!!!!


2012.08.24. 20:49:43
Göd manta (#1748)
Kedves kollégám! "(American Garage)" Természetesen nem kötekedés képen írom e sorokat, de a Chevrolet Monza hirdetést azért tetem fel, mert valamennyire fűznek rokoni szálak (1975-1981)más típusokkal, ami köthető a Manta-hoz. Az általad feltüntetett járművek tulajai nem biztos, hogy a Mi körünkbe tartozók vásárlási igényeinek, körébe tartozna. Egy magyar papíros Chevrolet Monza 1000-szer érdekesebb lehet egy arra érdekeltebb embernek, mint az Általad hírdetett vasak!!Természetesen, ha van ilyen. Itt fölösleges hirdetni szerintem olyan vasat, amire szintén megvan az a szűk vevő kör aki ebben itthon érdekelt lenne!! Nagyon sajnálom, hogy a hazai fafejű gondolkodás miatt a általunk kedvelt típus hátrányt szenved, de jelenleg nem a befektetést jelentő veteránosok célpontja a Manta, és hasonszőrű társai! Talán ez pár év múlva változni fog ha a hazai veterános élet kicsit érettebb lesz! Szerintem komoly gondok vannak a hazai veterános fejekben, erről a kollégáim magánvéleményére is kíváncsi lennék!


2012.07.14. 18:48:35
Edwárd-B (#1747)
Áruljátok el,hogy hogyan kell több képet feltölteni meg hol lehet megnézni őket...:)előre köszönöm a segitséget


2012.07.13. 16:06:05
Edwárd-B (#1746)
estére felkerülnek a fotók:)

Előzmény >
nemsokára..fényképezőgép hiányban szenvedek:)



2012.07.13. 13:22:38
Edwárd-B (#1745)
nemsokára..fényképezőgép hiányban szenvedek:)


Előzmény >
kép?


2012.07.13. 13:19:12
Sanyee89 (#1744)
kép?

Előzmény >
:) sziasztok:)megvan az új családtag végre..1-év keresgélés után:)1988-gsi...csak sajnos az előző tulaj átszerelte karbisra:(...képek hamarosan:)



2012.07.13. 10:56:43
Edwárd-B (#1743)
:) sziasztok:)megvan az új családtag végre..1-év keresgélés után:)1988-gsi...csak sajnos az előző tulaj átszerelte karbisra:(...képek hamarosan:)



2012.06.02. 23:14:32
emmatti (#1742)
Sziasztok!
Jennersdorf-i Opel találkozóra tervez valaki látogatást?
Ha minden igaz a jövő héten/hétvégén lenne.
Üdv:
Attila



<< Előző   [1][2] 3 [4][5][6][7][8][9][10][11][12][13]   Következő >>   Utolsó >|


Honlapkészítés: Liw Webstudio egyedihonlap.hu - a honlapkészítés jelene