Jelenleg a MOMC archív oldalát nézed, ez az oldal már nem frissül, belépni/regisztrálni nem tudsz.
Tovább a nyitólapra »






 

Hozzászólások

Hozzászóláshoz szíveskedjen bejelentkezni!
Fórum -> Egyéb -> Beszélgessünk
 
<< Előző   [1][2][3][4][5][6] 7 [8][9][10][11][12][13][14][15][16][17]   Következő >>   Utolsó >|
2011.02.22. 14:09:06
Cabaaa (#1621)
azthiszem ráér még a szélesítés. idén műszaki, ma leszedtem a műanyag szélesítéseket és sírtam. Lehet az egész hátulját cserélni kell.

2011.02.21. 19:26:49
Göd manta (#1620)
Filmrészlet (Torrente 2 mission en marbella) http://www.youtube.com/watch?v=PY-McEI9aQA

2011.02.18. 09:03:05
Cabaaa (#1619)
Van itt az országban mantzel evo szélesítésű manta? esetleg targa tetős? Ihletet szeretnék meríteni.

2011.02.16. 09:26:12
Cabaaa (#1618)
Köszönöm előre is a segítséget! Keresni foglak csak sajnos még nem aktuális. Nálunk hetekig tart mire kitakarítjuk a garázst és be tudjam tenni a kocsit.

2011.02.15. 22:14:43
Killermanta (#1617)
Cabaa!!! Hívjál fel ha kérdésed van üvegszálazással kapcsolatban! Szívesen segítek akár anyaggal is! 0670/3000-177 23-h-ig mindennap.

2011.02.15. 08:34:38
manta1982GTE (#1616)
Józsi ! Ha így hirdeted a kocsid ,tuti nem adod el ,bár nem tudom mi a célod a "talán" eladó dologgal. Lennél kedves visszahívni? Üdv Dani

2011.02.15. 06:06:40
Göd manta (#1615)
Ui.:Benzint, vagy alkatrészt csak az életem árán!!!:):):):):):)http://www.youtube.com/watch?v=skrnt6BDNw8

2011.02.13. 22:10:21
Göd manta (#1614)
A titkos bunkert megfelelő védrendszerel láttam el!! És úgy el van dugva, hogy nekem is térkép kell, hogy megtaláljam! :):):):):)

2011.02.13. 21:40:20
szőllő (#1613)
Kedves Göd Manta!Kész szerencse hogy Te időbe gonolsz ilyenekre és nekünk többiknek lesz hova mennünk benzinért.(hi-hi Mad Max)

2011.02.12. 09:10:04
Göd manta (#1612)
Hamarosan érdemes lesz azon elgondolkozni, hogy hogyan fogunk hobbi autózni, ha a benzin árak az egekbe szöknek, vagy idővel egyszerűen nem lesz. Jelen helyzetben csak az OT-s járművek élveznek különböző védelmet. Ez azt is jelenti ha emlékeztek, hogy a OT 99-99 rendszámig kínált lehetőség igen kevés! Ellenben a veteránozás, és a hobbiautózás nagyobb tömegeket mozgat, mint amire ma gondolnánk. A bürokraták miatt nem kaphatunk ma környezetkímélő, modernebb dolgokra való átalakításra engedélyt, pedig szerintem amikor elfogy a benzin akkor is lesz igény a klasszikus oldtimer vonalakra!!!!!!!Az eredetiségnek is több fokozata van, már most érdemes kidolgozni egy hosszútávú stratégiát, hogy túléljük a körülöttünk változó világott!!! Én nem az utolsó pillanatban kapkodnék, mert annak nagy sírás lehet a vége!!!!!!!

2011.02.12. 08:53:02
Göd manta (#1611)
Baj lesz az olajjal - vélik az amerikaiakHamarabb elfogyhat Szaúd-Arábia készlete A5 Egy amerikai tanulmány szerint a 80-as években mintegy 300 milliárd hordóval becsülték túl a szaúdi olajkészletet. Ezek szerint már 2012-ben csökkentenie kell az araboknak a kitermelést, amely az egekbe szökő benzin és gázolajárakat jelentenének.http://www.a5.hu/cikkek/1/45735.shtml

2011.02.07. 19:38:42
Göd manta (#1610)
Opel Manta az USA-ban! Forgalmazó a Buick http://www.youtube.com/watch?v=cmn6U85bIiw

2011.02.03. 17:31:48
Göd manta (#1609)
Hírek a hazai veterános életből:"Közel 90 ezer veterán korú autó, illetve motor van forgalomban Magyarországon, derült ki a VeteránPark statisztikáiból." Bővebben itt:http://www.vezess.hu/hirek/113_eves_legoregebb_magyar/28624/

2011.01.30. 20:55:29
Göd manta (#1608)
http://www.youtube.com/watch?v=iMy2nNbk8u0

2011.01.30. 14:04:22
Göd manta (#1607)
Egy friss videó! Tegnap került fel! http://www.youtube.com/watch?v=XQ5VW9_zsl4

2011.01.30. 13:01:36
Cabaaa (#1606)
Tapasztaltabb műgyantás üvegszálas egyéneket kérdezném, hogy milyen anyagot használtok elválasztónak, hogy ne ragadjon össze a sablon és a munkadarab. Sablont hogyan szokás készíteni, ég bennem a tanulás utáni vágy:D

2011.01.29. 13:33:28
Göd manta (#1605)
Veteránnak attól még veterán,csak a mostani minősítési elbírálásoknak nem felelne meg. Az OT megszerzése igen szigorú, és néha érzem úgy, hogy kevésbé jogosan bírálnak meg dolgokat. természetesen vannak olyan OT rendszámos járművek is, amiknek a jogosultsága a rendára igencsak kétes! De hát a pénz az pénz. OT megszerzésének első feltétele: 30 évet betöltött, esztétikailag, és műszakilag kifogástalan állapot, ami tükrözi az évjárattal megegyező korhűséget is! Ha korhű versenyautót akarsz építeni, az talán enged egy kis mozgásteret. Ezért is lenne fontos több osztályba sorolni a veteránokat, ezzel is kitolni az idejüket a végpusztulásig. Esetleg emberközelibb, és környezetbarát is lehet a veterán héjazat alatt a modern technika elfogadása is. Természetesen, ha valaki full gyárit szeretne nézegetni, az fizesse meg azt a felárat ami ezzel jár. Mert valahogy most úgy néz ki, hogy vannak a minősített járművek, és a minden más. A kedvező biztosítás talán az az első olyan dolog, amivel egy lépéssel közelebb kerülhetünk a ma még gyerekcipőben járó hazai veterános életünkben zajló dolgokhoz.

2011.01.29. 11:15:04
Cabaaa (#1604)
A nagy kérdésem, hogy veteránnak számít az a manta amit ugyanúgy a régi minta alapján építenek? Most lehet veterán a manta ha mattig homlokfala van? mantzel lökhárító, Irmscher, Zender Lexmaul és még lehetne sorolni. Ezek a kiegészítők majdnem a legtöbb mantán megtalálhatóak, de benne morog (vagy kopog) a CIH motor, így is el tudjátok képzelni a veterán mantát, vagy csak gyári lökhárítóval és krómmal?

2011.01.28. 20:44:14
Spyoneer (#1603)
Köszi mantaGTE!Majd érdeklődök hátha találok megoldást

2011.01.28. 20:06:14
Göd manta (#1602)
Gonosz vagyok, ha azt mondom, hogy azok a kollégák, akik annak idején megalapították a hazai veterános életet, igen idősek, és talán sokan köztük már nincsenek is velünk, hogy hasznos tanácsaikkal segítsenek minket! Azért remélem, hogy lesz egy olyan után pótlás ami méltó módon hazai viszonylatban méltóan folytatja a munkájukat. szakma, és műszaki tanácsukkal nem romboló, hanem építő munkájukkal erősítik a hazai veterán korú járművek érdekeit. Nem anyagi haszonszerzés céljából, olykor a börtön büntetést kockáztatva, próbálnak előnyt, vagy anyagi dolgokban gyarapodni!! Mert , hogy tudjátok voltak ilyen elemek is az elmúlt időszakban!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Most a veteránozás lehet, hogy virágkorát éli, de lehet, hogy nem lesz mindig így! Ésszerű megoldások, jó ötletek, fiatalos kondolkodás mindig jól jöhet, ami értékmegóvó, és valamihez hozzá tesz! csak az a kérdés, hogy azok a személyek meg akarják e hallani akik ma a csúcson állnak! Egy ami biztos azok akik ma meghatározzák a hazai veterános életet, nem élnek örökké, és örökségüket olyanokra kell, hogy bizzák, akik méltóan feltétel nélkül képviselik a maradandó értéket!!!!

2011.01.28. 19:14:33
Göd manta (#1601)
Na kedves szeretett kollégáim! Pont ez lenne a lényeg kicsit változtatni a "begyepesedett" hazai veterános felfogáson! Nagy álom lenne, ha nagyobb teret kapna, az adott kor által kínált dolgok elfogadása, hiszen veterán években mérve nagyon sok olyan dolog történt,(vátozztatások, tuningok) ami ma változtatásért kiált ! Régi felfogásban szinte vannak olyan meghatározok, króm lökhárító, puritán megjelenés a korhűség mellett, ami számít veteránnak stb . De jönnek a 80-as évek, és azok a modern technikák, amik talán jobban alkalmazkodnak a mai utcaképbe. Nagyobb teret engedve a kor engedte szériától való eltérésnek. Egyébként még mindig vallom, hogy értékeink megóvása érdekében igen hasznos lehet a veterán korú járművek több osztályba való besorolása!!!!!!!!!!!!!!!!!! Természetesen ez egy lassító tényező is ami az alkatrész utánpótlását erősítheti a szeretett típusoknál! Erről, és rengeteg dologról, ami játszik a fejemben rengeteget lehetne írni, csak az a kérdés lenne rá vevő? Célom továbbra is az érték mentése, a korhűség, és autós emlékeink megóvása!!!!!!!!!!:):):):):):):)

2011.01.28. 16:35:11
manta1982GTE (#1600)
Sajnos nem tudok tömítést oda, de biztosan lehet találni legalábbis szerintem elég lenne a gumit cserélni benne s nem az egész ablakot. Hisz az üveg fix úgymond nem torzul és vetemedik.

2011.01.28. 15:45:55
mantababy (#1599)
Göd mantának igaza van. Bár veterán a gépünk , de mégis sokan tuningolják....Viszont vannak akiket én se tudnék hova sorolni. Pl . igazából a "veterán" mint szó , azt takarja,hogy teljesen gyári, eredeti. A tudning meg sok kütyü-mütyü és spoiler ,amitől sokkal erősebb és gyorsabb a gép, nameg nem utolsósorban egyedi. De magamat se tudnám hova sorolni. A mantáink, mind egyediek, de nincsenek tele kütyükkel, van spoilerük, de 2 autónkban is gyári a moci, a futómű és a kasztni. De mégsem teljesen gyári egyik sem. Ilyenkor mi hova tartozunk?

2011.01.28. 11:03:36
mantalacus (#1598)
:D :D :D http://www.youtube.com/watch?v=nr41OllDH5E

2011.01.28. 06:16:46
Göd manta (#1597)
Azért is írtam, hogy tiszteletben tartom mindenkinek a döntését! Elméletem szerint egy eredeti dolog, és, hogy valaki veterán irányban indul el, ami valahol egy szemlélet váltással jár. Úgy gondolom, hogy az ilyen járművek, és gazdáik kapcsolata lényegesen hosszabb, mint azoknak akik utcai bajnokként gyűrik az aszfaltot. A másik az érték tartó tényező,ami későbbiekben fontos lehet! Tíz-húsz év múlva egy gyűjtő akinek viszket a pénz a zsebében pont le fogja sza....ni, hogy milyen moci, és tuning van a kocsiban! Ami tény, hosszútávon az lesz értékálló ami eredeti, vagy azt megközelíti. Persze teret kell hagyni az élvezeteknek is, ezért kell ilyen is, olyan is! Szinte biztos, hogy a szeretett típusunknak lényegesen nehezebb lesz elfogadtatni magát más típusokkal szemben a veterános életben. Természetes most csak úgy dumálgatunk, senkit nem sértenék meg. Lőni sem szoktam, drága a töltény!:):):):):):):)

2011.01.27. 19:13:28
Cabaaa (#1596)
Enyém se így nézne ki ha lenne pénzem 400as szélesítésre.

2011.01.27. 19:10:40
Cabaaa (#1595)
Beleszólnék én is. Szerintem külön kell választanunk a veterános mantást és azt aki rajong a mantájáért és egyedi gépet csinál amit szeret. Krisztián engem le is lőnél ha tudnád mik voltak már a mantámban. Próbálom szépítgetni, szélesíteni átalakítani, de sajnos nekem nincs más járművem így télen is használnom kell. Nem tökéletes, nem a legszebb, de az enyém és még akkor is szeretem ha olajfoltban fekszem alatta. Szép az eredeti manta, de akkor is jó érzés azt mondani, hogy én csináltam, és nekem tetszik.

2011.01.27. 18:30:36
Spyoneer (#1594)
A tetőablakot én sem díjazom ezt még mindig kihangsúlyozom!!nem én vágtam bele,előző mantámon is volt és tudom h. nem jó,De mivel már van szeretném a legjobbat kihozni belőle.Göd Manta nekem is tetszenek a gyári manták nagyon és tudom h. az enyém eléggé tul van spoilerezve,de igy vettem és kedvemre alakítani sajnos nincs most pénzem.Összeségében jónak tartom és ez volt a lényeg mikor vettem!Nem néztem még gumit a tetőablakomhoz,elvittem itt a helyi autóüvegeshez,de nemtudott segiteni...gondolkodtam h. vezsek nyilászáro tömitést és ráteszem pluszba,de azt már elég kontárnak tartom.Tudsz esetleg ilyen tömitést manta198 ?(bocs nemtudom fejböl a klubos neved) (:

2011.01.27. 16:55:15
Göd manta (#1593)
Persze nem is arra gondoltam, hogy házilag lenne, megoldva. Így, hogy már van benne ablak már mindegy.Elsőre úgy értettem, hogy egy szűz tető lenne megerőszakolva, és a kedves kollégát erről beszéltem volna le.:):):) Hamarosan az lesz a különleges, ha valami érintetlen, vagy szakmailag is elfogadott. Ezek után is tiszteletben tartom mások döntését, de az értékmegóvás továbbra is első szempont nálam, tehát ha valami nincs elrontva, akkor minek tennénk.

2011.01.27. 08:09:59
manta1982GTE (#1592)
Krisztián itt nem tákolgatásról van szó hanem tetőablakról. Gondolom előzőleg Spyoneer sem otthon vágta be fűrésszel magának az ablakot.

2011.01.27. 05:09:55
Göd manta (#1591)
Na ez az! Mindig a tákolgatások megbosszulják magukat. Arra kíváncsi lennék tíz év múlva lesz e még az országban normális Manta? A Mantának látszó tárgyakat, és egyéb "csodakocsikat" nem sorolnám természetesen ide. Szóval igazi Mantára gondolok.

2011.01.26. 21:27:51
manta1982GTE (#1590)
A jó veterános válasz: Ne használd esőben az autót :) Na jó nem, ha jól látom nekem is ugyanilyen tetőablakom van ,simán felfele bukó és egyébként meg ki lehet szedni az egész üveget két csavar kiszedésével. Zár rendesen ? mert sok gond elvileg nem lehet vele sima üveglap és gumi tömítés, kár lenne az egészet cserélni , csak a tömítést kerestél ? üdv

2011.01.26. 21:09:19
Spyoneer (#1589)
Van tetőablakom,nem most szeretnék tetetni bele,csak amivel vettem az autót az beázott,ezért kicseréltem és most ez is néha becseppen,de viszont 120 körül sikít:SEzért gondoltam egy teljesen ujra,most ajánlott egy ember sibeda tetőt,de viszont sztem az nekem nagy átalakítással járna már csak a kárpitozás szempontjábol is.Lehet egyáltalán feltolótetős tetőablakot shibedára cserélni?Szivem szerint énis behegesztetném,de tényleg nagyon keresni kell a lakatosokat:(

2011.01.26. 20:06:49
manta1982GTE (#1588)
Nem hülyeség az eredetiség és a tetőablak sem, de kinek mi! Nekem is viszont OT vizsga miatt tuti nem falaztatnám be ,arról nem is beszélve ,hogy milyen ügyes kezű kasztnisok vannak...

2011.01.26. 19:30:38
Göd manta (#1587)
Mit nem adnék, ha nem lenne tetőablakom! Nem áznék be, és nagyobb eséllyel mehetnék idén OT-s mínősítésre! Nekem egy halom pénzt kellene fizetni, hogy ne legyen, plusz az egész tetőkárpitozás !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nem tudom mit szeretnél, de meggondolnám! természetesen nem akarok senkit lebeszélni, az eredetiség az én hülyeségem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011.01.26. 18:18:37
manta1982GTE (#1586)
Teljesen reális, plusz beszerelési költség !

2011.01.26. 14:16:25
Spyoneer (#1585)
Köszi!Árat itt nem találtam,de máshol néztem és 42 000ft.Ez lehet a valós ár?

2011.01.26. 12:47:27
Mantzel (#1584)
Hello Spyoneer pl. itt: http://www.webasto.hu/am/hu/am_automobile_3016.html

2011.01.26. 09:49:20
Spyoneer (#1583)
Február 6.án veterán börze szolnokon a cora parkolóban,innen fog jönni valaki?

2011.01.24. 10:29:09
Spyoneer (#1582)
Hy!Nemtud valaki véletlenül segíteni nekem abban h. honnan tudnék Manta B-hez uj tető ablakot venni?


<< Előző   [1][2][3][4][5][6] 7 [8][9][10][11][12][13][14][15][16][17]   Következő >>   Utolsó >|


Honlapkészítés: Liw Webstudio egyedihonlap.hu - a honlapkészítés jelene