Jelenleg a MOMC archív oldalát nézed, ez az oldal már nem frissül, belépni/regisztrálni nem tudsz.
Tovább a nyitólapra »






 

Hozzászólások

Hozzászóláshoz szíveskedjen bejelentkezni!
Fórum -> Egyéb -> Beszélgessünk
 
|< Első   << Előző   [4][5][6][7][8][9][10][11][12][13] 14 [15][16][17][18][19][20][21][22][23][24]   Következő >>   Utolsó >|
2010.02.23. 21:33:05
manta1982GTE (#1341)
Hali Hát ,hogy megéri -e belevágni azt neked kell tudnod. Egyébként szívómotorosak. Üdv

2010.02.23. 21:29:54
Mazu (#1340)
Ismét üdw mindenki, ismét eljött az idő, hogy komolyan érdeklődjem a Manták iránt, gazd stabilizció :P és egy fontos szerekezeti kérdésem lenne, hogy a Manták,pl.: GT/E 2 literes injektoros motorjaik szívó vagy turbó vagy milyenek? :P másik meg hogy akad itt a környéken egy CC manta jóideje áll az udvarban és van egy jó kis repedés a hengerfején, asszem, és csak 1.3(!!!!)as na most ebbe érdemes lenne beruházni ha motort is szeretnék cserélni üdw,Mazu

2010.02.23. 21:23:00
Göd manta (#1339)
Nem tudom bemásolni a linket! Úgy találtam meg hogy:40 vierzig jahre opel manta xmb vagy Opel-Forum-Powered By XMB.

2010.02.23. 20:55:08
Göd manta (#1338)
Lengyel, és Holland kollégák már biztosan készülnek a 40. manta szülinapra! Ime a Holland kollégák ezzel kapcsolatos eszmecseréje. Kapcsoljatók fordítót, és a beszélgetés második oldalán találtok egy plakáttervet is. Ascona-Manta 1970-2010-es közös buli lesz azt hiszem.:):):)http://translate.google.hu/translate?hl=hu

2010.02.23. 20:50:38
Göd manta (#1337)
Lehet, hogy csak sportos coupe? Mert akkor bizony csúnyán átvertek!:):):):):):)

2010.02.23. 20:10:56
Spyoneer (#1336)
Sziasztok!Vettem 3 pontos automata SCHROTH övet,és nem teljesen sikerült a beszerelés:)az elektronikához nem értek sajnos:(nem tudna valaki segiteni igy irásban?nem lehet tul bonyolult sztem csak nekem az elektronika a legnagyobb ellenségem.Esetleg leírás is jo lennne rolla ha tud valaki valahol.előtre is köszönöm!

2010.02.23. 20:08:30
manta1982GTE (#1335)
A Mantát sem szokták sportautónak nevezni :D

2010.02.23. 19:52:43
Göd manta (#1334)
Nem is a teljesítményekkel, mint inkább az egy sémára készült formatervezést hanyagolnám az Opel részéről. Minden hasonlit mindenre az is előfordul, hogy bizonyos modell egy nagyobb testvér kicsinyitett mása! Ostobaság lenne ezt az irányelvet követni egy sport, és a prémium kategoriáknál!!!!!!Hiszen ez szerintem elviheti a vásárló kedvet más márka, vagy típusok felé! A recept régen bevált az a bizonyos olcsó, elérhető sport autó. Tehát egy sportosított Astra-t biztosan nem vennék! A SPORTOS AUTÓ AZ NEM SPORTAUTÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010.02.23. 19:21:20
manta1982GTE (#1333)
Ebben is kb annyi a Manta meg a Calibra vonal mint a GT -ben a régi GT. http://www.automotorblog.com/wp-content/uploads/2009/11/skoda-110r-coupe-by-petr-novak.jpg ez viszont döfi.

2010.02.23. 18:54:11
Göd manta (#1332)
"Úgy tudjuk, a Manta-Calibra vonalat igyekszik feltámasztani az Opel az új modellel" folyt...itt.:http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/01/08/sportkupe_lesz_a_haromajtos_astrabol/

2010.02.22. 21:25:27
Göd manta (#1331)
Éjjel is jól lát a traffipax! Itt.:http://www.baon.hu/bacs-kiskun/kek-hirek-bulvar/ejjel-is-jol-lat-a-traffipax-281492

2010.02.22. 21:17:01
manta1982GTE (#1330)
Zadu szólhatnál neki ,hogy nekem van eladó HF -em. A váltóra még igényt tartok. Üdv

2010.02.22. 21:16:21
Göd manta (#1329)
Nem akarok senkit rávenni a felesleges száguldozásra, de a neten találtok több helyen is infót, hogy hol lesznek mérő állások. Ezzel és nagyobb odafigyeléssel sokan sok péntől kimélhetik meg az államkincstárat. Egy segítség stb...pl..http://www.traffipaxinfo.hu/

2010.02.22. 20:55:20
Göd manta (#1328)
Szia Zadu! Egy igazi üzletember lehet a szaki, ha arra gondolt jól jöhetne egy kis pénz a konyhádra.:):):):)Csak arra nem gondolt, hogy könnyebb, ha motor hajtja, mint ha tologatod. Az útobbinak is megvan az előnye, nem jön a csekk a gyorshajtásról!!!!!Vigyázzatok beindult a szezon!!!!! Eddig a madarak jelentették, jeleztték hogy jön a tavasz most már a TRFIPAX, és az egy főre jutó redőrök menyiségéből következtetek, HOGY VÉGRE JÖN A JÓ IDŐ!:):):):)

2010.02.22. 18:49:50
zadu (#1327)
Ja és mi lett volna ha nem hiv fel????????????????

2010.02.22. 18:48:19
zadu (#1326)
Sziasztok!Ezt le kell irnom.Elvittem a hengerfejemet megcsináltatni,(szelepmarás,sikolás,szimeringcsere,)A héten mennék érte.De nem is erröl van szo.Ma reggel felhivnak hogy Nem adnám e el,mert valaki ott van és elvinné.JA de inkább elötte fel akart hivni a mühely fönöke hogy mit szolnék hozzá!!!Ez a komoly!!!Tuti lemennék még lánchidba is!!!!!!De meggyöztem hogy semmiképp se adja el.mert mint irtam a héten megyek érte.Azért kiváncsi lennék hogy kinek kellett volna.....

2010.02.20. 17:35:33
Göd manta (#1325)
Csak egy kérdés, lenne e valakinek kedve részt venni az Oldtimer Sokadalom már-már hagyományosnak is mondható kezdeményezésén? Vagy tud e valaki akár márka,vagy típusfüggetlenül bármilyen szerveződést, akikhez lehetne csatlakozni? Tavaly a Árpád-híd,és a Margit-híd között a pesti oldalon volt az egyik gyűlőhely.Jó idő esetén szívesen csatlakoznék egy jó csapathoz!Oldtimer Sokadalom Budapest 2010! Időpont 2010-április 17 szombat. Bővebb infó itt.:http://www.oldtimerexpo.hu/rovatok/sokadalom/

2010.02.19. 20:58:28
Göd manta (#1324)
Remélhetőleg lessz hosszútávú megoldás, és nem fordulhat elő, hogy egyszerűen a környezetvédelem mögé bujva lefejezik a veterános életet (gondolok,az esetleges kényszerkivonásokra, egyébb megszorításokra stb...) Aminek túlélői a múzeális minősitett járművek, lehetnek. Mert pl tavaly a MAVAMSZ a védőszárnyai alá vette ,de csak az OT-rendszámú autóknál érte el azt, hogy a tilalmi idő (nov 20 -márc közepe között közlekedhessen a fővárosban! És a többiekkel mi lett volna? Ki az a vetzerános aki féltatt kincsét télen is használja? Talán csak azok,akik nem erősödtek meg annyira anyagilag,hogy megtegyék,hogy egy másik autót is fenntartsanak!!Remélhetőleg fel tudunk készülni,arra,hogy védekezzünk mielött ostoba emberek ostoba törvényekkel ellehetettlenitenének!!!!!!!!!!!!

2010.02.19. 20:48:27
Göd manta (#1323)
Kiotói célkitűzések az EU-ban (teljesítendők 2012-ig)A Kiotói Jegyzőkönyv értelmében az EU-t akkor alkotó 15 ország különösen nagyratörő célt tűzött ki: 2012-re előirányozták, hogy 8%-kal az 1990. évi szint alá csökkentik az üvegházhatást okozó gázok kibocsátását. A teljes írás itt.:http://209.85.135.132/search?q=cache:LRTtRDHvyZEJ:ec.europa.eu/environment/climat/campaign/actions/euinitiatives_hu.htm 2012 kĂśrnyezetvĂŠdelmi szint

2010.02.19. 18:49:12
Göd manta (#1322)
Szia Zadu! Sajnos a legroszabb fekete matricás a manta! Tegnap elött (szerdán)voltam vizsgázni, és bizony ott virít a fekete matrica! A szin nem a kibocsájtott károsanyag mennyiségére vonatkozik, hanem a motor korszerűségére. Ha a fejed tetejére álsz is akkor is csak fekete. Ez tulajdonképpen a sárga matricát váltotta ( ami 1988 elött gyártott korszerütlen katalizátor nélküli, vagy "nem szabályozott" katalizátorral szerelt jármű tipusát takarja! Tavaly ilyenkor volt a küzdés a sárga matricás tiltással kapcsolatban!!!!!!Ebben a rovatban 2009 jan 2-től.

2010.02.19. 18:38:29
zadu (#1321)
Sziasztok!Nagyon foglalkoztat egy kérdés az utolso hozzászoláshoz.Ugye a Manta nem a leg környezetbarátabb jármü (elvileg).Nos ha a benzinhez e85-öt keverek szinte negyed annyi lessz a co kibocsátása,még modernebb kocsik is megirigylik.Na akkor mijen matricát kapok?Mert müködik e85 keverékkel mert már probáltam!!!!!

2010.02.19. 17:29:19
Göd manta (#1320)
Műszaki vizsgához szükséges okmányok, iratok, illetve jó tanácsok a vizsgához!Bövebben itt.:http://autojavito.net/doc902/

2010.02.19. 17:25:40
Göd manta (#1319)
Környezetvédelmi tulajdonság és a plakettek (matricák) új színei! A plakett fekete, piros, kék vagy zöld színével jelzi a jármű környezetvédelmi tulajdonságát, amelynek alapja a jármű környezetvédelmi osztályba sorolása. A járműveket a környezetvédelmi tulajdonság szerint a következő négy csoportba kell sorolni: - Fekete színű plakett - korszerűtlen, nem környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 0, 1, 3. - Piros színű plakett - korszerűtlen, kevésbé környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 2. - Kék színű plakett - korszerű, környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 4, 6, 7, 8. - Zöld színű plakett - korszerű, kiemelten környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 9, és az e fölöttiek.

2010.02.19. 05:45:49
Göd manta (#1318)
IV. Oldtimer Expo 2010! Helyszin a Vasúttörténeti Park, 2010 április 16-18. Bővebb infó itt.:http://www.oldtimer-expo.hu/rovatok/otexpo/

2010.02.19. 05:41:15
Göd manta (#1317)
Oldtimer Sokadalom Budapest 2010! Időpont 2010-április 17 szombat. Bővebb infó itt.:http://www.oldtimerexpo.hu/rovatok/sokadalom/

2010.02.15. 19:01:13
Göd manta (#1316)
Nagyon jó lenne, ha mindenki számára elfogadható, és egyben HOSSZÚTÁVÚ megoldás születne amely autóstársadalom eme részét is tiszteletben tarja! Ezzel talán az a bizonyos olló is szűkülne, ami megkülömbözteti az OT-s rendszámú jármüvek, és a hasonló állapotú "civil renszámú" járművek közti jogokat,és azt a nagy űrt, amelynek vesztesei lehetnek azok, akik talán soha nem kaphatják meg az OT-t!!!!!!!Még mindig szerintem a legjobb megoldás a több osztályba sorolt veterán kategoria!!!!!Hiszen rengeteg gyönyörű veterán korú jármű van olyan aki soha nem kapja meg az OT-s minősítést. Mellesleg vannak olyanok akik nem is vágynak rá!!!!!!!!!

2010.02.15. 18:43:19
Göd manta (#1315)
Sziasztok! Egy újabb fejezet a sárga matricás ügyben! Felső körökben dolgozó impotens banda talán kitalálja végre mit is lehet, és azt hogyan.:):):):):) XXX.rész itt.:http://automenedzser.hu/hirek/20100215_Szabo_Mate.aspx

2010.02.11. 19:43:31
Göd manta (#1314)
Húrrá,idén negyven évesek lettünk!! A logo kérésemre készült, ami Pintér Évi munkáját dicséri, amit ezúton is szeretnék itt is megköszönni.

2010.02.07. 14:41:32
Göd manta (#1313)
Ha kultúr mantázni szeretne valaki, akkor tölünk nem túl messze észak olaszórszágban található egy várkastély a"Castello della Manta". Festői hegyekkel tüzdelt táj veszi körbe a XII-XIII század derekán épült várkastélyt, mely a történelem során többször is gazdát, családot cserélt. Bővebb infó itt.:http://www.communitywalk.com/location/manta_castle/info/765314

2010.02.07. 11:03:57
Göd manta (#1312)
Egy kis érdekesség! MANTA CITY Ecuadorban található Közép-Amerikában,melynek lakossága 200.000-fő körül.További infó itt angol nyelven, de a fordítóval könnyebb megérteni, a képek magukért beszélnek. A havas táj útán kifejezetten üditő hatású, a gyönyörű Ecuador Manta City képek a Google-n! Tehát bövebben itt.:http://www.in-quito.com/near-cities-quito-ecuador/quito-near-cities-manta.htm

2010.01.27. 14:38:55
manta1982GTE (#1311)
www.janodob.hu, www.dinamitkipufogo.hu ha igényes rendszert szeretnél.

2010.01.27. 11:24:04
Spyoneer (#1310)
Sziasztok!Dupla kipufogo rendszert szeretnék a mantám alá!Valakinek esetleg van ilyen aki tudna segiteni?Ez teljesitmény növekedésen vagy fogyasztáson változtat?Nekem leginkább a kinézet miatt kellene.Van oylan aki tud ezzel kapcsolatban nekem tanácsot adni?:)

2010.01.23. 18:38:51
Göd manta (#1309)
És ami minket is érinthet az a 77/2009(XII.15.) KHEM-IRM-KVVM rendelet.(4) A motor normális működése mellett elérhető legalacsonyabb kibocsátási szintre beszabályozott - 1980. január 1-je előtt gyártott - négyütemű Otto-rendszerű motorral meghajtott járművet megfelelőnek kell minősíteni.(5) A közlekedési hatóság kérelemre, közigazgatási hatósági eljárás keretében, szükség esetén a kérelmező költségére szakértő igénybevételével állapítja meg a környezetvédelmi vizsgálat módszerét és tartalmát azon jármű esetében, amelynél az 4. § (1) bekezdés szerinti felülvizsgálati eljárások nem alkalmazhatók. A közlekedési hatóság erről elektronikus úton tájékoztatja a környezetvédelmi felülvizsgálat végzésében közreműködő tanúsító szervezeteket.(6) A közúti forgalomban részt vevő, verseny céljára kialakított járművek esetén a közlekedési hatóság az engedélyezési eljárás során, az engedélyező határozatban rögzíti a motor beállítási adatait és a megengedett kibocsátási értékeket. Az engedélyező határozatot a versenygépkönyvvel együtt kell tartani.

2010.01.23. 18:17:02
Göd manta (#1308)
Úgyan egy kicsit száraz, de itt egy hivatalosnak is tűnő írás a műszaki vizsgás kérdésben. (81/2009.(XII.29.)KHEM rendelet! ITT.:http://209.85.135.132/search?q=cache:7R8l2rwgSQMJ:net.jogtar.hu/jr/gen/getdoc.cgi?docid=A0900081.KHE "81/2009.(xii.29.)KHEM rendelet

2010.01.20. 16:38:16
Göd manta (#1307)
Most olajcsere után kereken 150.000 km-től tesztelem ezt a XPA-t. Több km megtétele után tapasztalatokkal gazdagabban konkrét számokkal majd beszámolok! Eddig hosszútávon 5liter körül, rövidtávú használat mellet (lakóhelyről-munkába) kb napi 30 km 6.5-7liter 4-6 rendszeres újrainditással ami tuti átmegyek anyámékhoz, kimegyek aszony elé a vonathoz, vásárlás stb.....tehát föleg így télen többször is visszahűlő motornál. A mostani tapasztalat szerint a rövidtávú fogyaztás lecsökkent 4.8-5 literre.

2010.01.20. 10:58:39
manta1982GTE (#1306)
Én elég hülye vagyok fizikából meg kémiából ,úgyhogy inkább no comment :D .Coro úgy néz ki ,hogy lehet gyártatni sperrt, lamellás és 145-öt mondtak rá. Szólj ha érdekel.

2010.01.20. 08:58:29
T-MOMC (#1305)
azok a régi szép idők.....

2010.01.20. 08:54:04
L-MOMC (#1304)
Az biztos, hogy a magyar benzin rosszabb, mint a német. Amikor kint járunk, mindig jobban megy az autó és legalább 1 literrel kevesebbet fogyaszt. Hoztunk kintről mantát, simán jött 220-at (igaz nem széria motorral) és ezt itthoni benzinnel soha többet nem tudta megismételni. Ezek alapján valószínű, hogy ugyanazon az autón, más adatok jönnek ki a fékpadon a németeknél, mint nálunk. Egyszer volt egy hazautunk a Tamással: Mannheim-Törökbálint, Suzuki Swift 1.3 megpakolva teligázon végig. Simán ment 180-at és ha 160 alá ment a mutató visszahúztuk 4-be, eközben fogyasztott 8 litert.

2010.01.20. 06:33:36
Göd manta (#1303)
Valami olyasmit tudnék elképzelni,hogy dúsúl maga a keverék ezért jobb lessz az égés, amitől gázadás igénye szerint kevesebbet kell kajálnia. Mivel a mantát nem is használom szinte egyáltalán, ezért a Corsa tapasztalatok azt mutatják, hogy tényleg jobban megy a kocsi, és a mutató is szemmel láthatóan lassabban kúszik lefelé minden eggyes megtett 100 km után. Nem csörög-zörög nem erölködik,magasabb sebességtartományban is jobban veszi a fordulatot! Egy igazi kis vadálat lett belőle! :):):):):):):):):):)????????(Corsa 1.0 12V) Azt sem tartom kizártnak,hogy a kúton kapt 95-ös benya csak 92-es (ki az aki beméreti??) Megvehető revizorok mindig vannak, ha hamarabb kiürül a tank többször mész majd tankolni egy évben.

2010.01.19. 21:00:38
manta1982GTE (#1302)
Nekem ebben az a furcsa, hogy egy régi autó miként adagolja a benzint a motorba. Sima karbis mit csinál? a motor szív és a karbin keresztül bemegy a benya ami ott elég, ha ilyen valamit öntök hozzá akkor a motor kevesebb levegőt és ezáltal keveréket kér ? vagy hogy is van ez? De nézzünk egy injektoros mantát, van légmennyiség érzékelő ami szabályozza ,hogy mennyi benya kerüljön az égéstérbe . ha van benne ilyen folyadék ami csökkenti a fogyasztást az mit csinál, összezavarja a légmennyiségmérőt? mert szerintem akármit öntök bele.a motor akkor is annyit szív amennyit kell neki. Lehet én vagyok nem normális vagy mégsem ?:D


|< Első   << Előző   [4][5][6][7][8][9][10][11][12][13] 14 [15][16][17][18][19][20][21][22][23][24]   Következő >>   Utolsó >|


Honlapkészítés: Liw Webstudio egyedihonlap.hu - a honlapkészítés jelene