 |
 |
 |
|
 |
|
|
|< Első << Előző [24][25][26][27][28][29][30][31][32][33] 34 [35][36][37][38][39][40][41][42][43][44] Következő >> Utolsó >|
2009.02.02. 16:36:41 Göd manta (#541)
|
Na ezzel megfogtál! Talán tejjel működik,és brümmőgni kell hozzá! :):):)És mint ígértem ez már haladói szintű Kadett B többdarabos/1.Következő oldal szerda délútán.
|
2009.02.02. 12:27:18 manta1982GTE (#540)
 |
Milyen felszereltséggel és motorválasztékkal lehet kapni? :D :D:D valamint milyen üzemanyaggal működik? :D
|
2009.01.31. 17:55:57 Göd manta (#539)
|
A használati utasítást lefelejtettem! Hozzávalók:Papir, olló, ragasztó.Kivágás után az illesztési pontoknál rögzitjük ragasztóval.A kész mantával is kötelező a mindenkori kresz szabályainak betartása! 3 éves kor alatt nem ajánlott a lenyelhető apró darabok miatt! Forgalomba hozza a Göd Manta Kft.Új termék a jövő héttől a tengerentúli GM testvérünk a camaro Z28
|
2009.01.31. 16:42:53 manta1982GTE (#538)
 |
óóó igen :D B mantára vártam ,már csak a nyomtatót kell megszervizelni aztán mehet is a ragasztós móka :D na meg technokol rapidet ha még egyáltalán lehet kapni olyat :D igazán mókás :D
|
2009.01.31. 14:36:17 Göd manta (#537)
2009.01.29. 20:16:19 Göd manta (#536)
|
Kedves apúkák! Segítsetek a gyeköcöknek papirmantában,ha esetleg lemaradnátok,és nem sikerülne lementeni nekem késöbb is meg lesz! Jó kis családi program,így a téli estékre.Jó szórakozást!:):):):)
|
2009.01.29. 17:23:32 Göd manta (#535)
|
Ez tútira környezet barát! Manta B szombaton, Kadett B többdarabos/1 oldal hétfőn ,Kadett B többdarabos/2 oldal szerdán.
|
2009.01.28. 17:23:47 Göd manta (#534)
|
Egy kis csemege Winkler Róbert-ől! Olvasható a.: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/szallopor/
|
2009.01.28. 16:47:05 Göd manta (#533)
|
Mi az az OT? Mi a helyzet az épitett autókkal? Hogyan lehet ezeket forgalomba helyezni?Múzeális Járműként nem lehet forgalomba helyezni,mert az 1991.évi LXXXII. tőrvény azt mondja"múzeális aza gépjármű, amelyet legalább 30éve gyártottak,használata kizárolag a jellegével összefüggő célból történik,továbbá eredeti müszaki jellemzőit nem változtatták meg,vagy annak megfelelően helyre álitották."A minősités alapfeltételei.:Az eredetiség,a korhűség,a kifogástalan esztétikai és műszaki állapot. WWW.MAVAMSZ.hu
|
2009.01.28. 16:37:05 Göd manta (#532)
|
Szia Dani!Szügség van az öreg vasakra is,mert igy kerek a világ!!Öreg épületeket sem bontunk le pl(Nemzeti Múzeum,Budai Vár stb...)csak azért mert már nem divatosak.Modjuk,talán ebben a formában nem igaz,mert a pénz beszél,bontottak már el úgy múzeális épületet,hogy egy korszerübb betontömb kerüljön a helyére!!!!
|
2009.01.28. 15:15:59 manta1982GTE (#531)
 |
Miket észrevesznek egyesek :D a YO rendszám nagyon jóó lenne :D bár így néhányan kiesnének a sufni tuning átalakításokkal tarkított gépeikkel... Mindentől függetlenül úgy vagyok vele, hogy egyre inkább a régi vasakat preferálom ,nekem úgy tűnik olcsóbb a fenntartások és a megbízhatóságukat is előbbre tartom...
|
2009.01.27. 17:06:55 Göd manta (#530)
2009.01.27. 16:58:16 Göd manta (#529)
|
Hogy a örvény szigora elől autókat lehessen az OT védelme alá vonni ahhoz nagyon kevés lenne a két betű 4 szám karakter OT-9999. kevesebb mint 10000 lehetőségével!!!A YO (youngtimer) renszám YO-9999 ideiglenes tűzoltásra jó lenne,mert előbb-utóbb a YO egy részéből OT lenne!!!Már most megközelitőleg 3000 regisztrált múeállis jellegű jármű van.Szerintem ez hosszútávon nem jött be,főleg egyi ílyen helyzetre senki nem gondolt!!!
|
2009.01.27. 16:48:04 Göd manta (#528)
|
Sziasztok! ha lehetne,és értelme lenne a katalizátornak,akkor szívesen be is vállalnám pl.:egy részlet fizetéssel(12 hó-ra).Csak az a kérdés minek,ha a gépet elöbb-útobb OT minősiteni is szeretném?A katalizátor lenne az első amibe belekötnének!!!Amiről talán még nem is beszéltünk,hogy a Manta Klub-on kivül még másik két klubnak is a tagja vagyok.Decemberben léptem be a Veterán Opel Klub-ba,is aminek a tagdij befizetése egy MAVAMSZ befizetéssel is párosul(4000 Ft) Most majd kérdéses mennyire veszi védőszárnyai alá a MAVAMSZ a tagjait.Mert az nagyon szép,hogy a OT-s redszámú jármüvek kivételt élveznek.De egyet nem szabad elfelejteni,hogy az OT-s jámüveket és annak alkatrészeit a veteránokból lehet nagyrészben pótólni.Tehát a veteránokra is nagy szügség van!!!!
|
2009.01.27. 15:06:17 manta1982GTE (#527)
 |
Ez újdonság számomra ,mert anno 6 -7 éve mikor nézegettem ezeket akkor úgy tudtam nem igazán van rá remény, és a Majosházi mesterrel is váltottam egy levelet ezzel kapcsolatban s ő a bogár alvázat javadalmazta -e célból. Köszönöm az infót.
|
2009.01.27. 14:42:06 T-MOMC (#526)
|
Ha a gyártótól veszed (pl.: Sexes cars, Caterham, Shellvalley, Factory Five, stb.) meg a kit-et, akkor megkapod hozzá az összes forgalomba helyezéshez szükséges dokumentumot. Ha készen vagy az építéssel, akkor elmész a Mozaik u-ba, ahol átvizsgálják, hogy jól csináltad-e és utána kapsz rendszámot. Pont úgy, ahogyan a világ (de európa biztos) összes országában. Fut már M.o.-n is ilyen összerakott autó.
|
2009.01.27. 12:34:24 manta1982GTE (#525)
 |
Hello Krisz és többiek. Igen én is tagja vagyok a sárgáknak :D Szóval ahogy látom besorolás szempontjából tökmindegy ,hogy van -e rajta katalizátor vagy sem és ha teszünk rá akkor csak azért tesszük ,hogy kedvenc kis gépünk ne puffogjon annyi károsanyagot a levegőbe. Kíváncsi leszek ki lesz az első aki ezt megteszi... És még az autóst szivatják meg aki jót akarna tenni a környezet érdekében... Hajrá - hajrá. Mikor lesz vége ezeknek az idióta szabályozásoknak? Vagy mikor gondolja végre úgy valaki,hogy egy esetleges átalakításról ne az jusson az emberek eszébe, hogy mekkora macera meg egy valag pénz és akkor sem biztos ,hogy sikerrel jár. Érdekes az is ,hogy itthon nem lehet AC cobrát építeni szettből mert lehetetlen a foralomba helyezése, ugyanakkor ha már egy kész autót veszel azt használhatod itthon , s a legfőbb oka az ,hogy zártszelvényből készült az alváza :D ez meg azért vicces mert a buszoknak is ilyen az alvázuk... Magyar jogszabályok erről ennyit...
|
2009.01.27. 06:03:01 Göd manta (#524)
|
Szia A.Gábor! Köszi az újabb infót! Teljesen el vagyok szomorodva,bár ez egy cseppet sem tört le annyira,hogy tovább mantázam amig csak lehet!!Biztosan lesz valami megoldás,mert a hatóságok sem olyan hülyék.Nem tudom nekik bebizonyítani,hogy ez egy 16 éves autó,ha egyszer 30-nak néz ki.Mi lenne akkor ha zöld nem lehet,a sárgát meg tiltják kiegyeznénk egy NARANCSSÁRGÁBAN.NA ezaz legyen narancssárga és háromszög alakú!!!!Amig ezen gondolkoznak nyerhetünk megint egy kis időt!Aztán megint kitalálunk valamit,és ez így tovább az idők végezetéig........Vagy rávesszük a környezetvédőket,hogy miért is fontos a veterán(korú) jármű.Akinek ilyen a hobbija az nem zárja ki azt,hogy nem szereti,védi a környezetet.
|
2009.01.26. 23:13:49 A.Gábor (#523)
 |
manta1982GTE Az hogy felszerelsz egy katalizátort az nem elég, csak a szabájozott kat autókra vonatkozik a zöld matica (cih nem az) ha jól tudom) Hivatalosan meg nem engednek semmi változtatást, én megpróbáltam beszéni velük. Csak azt engedik ami gyárilag is készült pl:2.0 cih-> 1.8 ohc és lóerőben sem nagyon térhet el a beépíteni kivánt motor. Vagy valami hasonlót magyarázott ott azaz ember.
|
2009.01.26. 18:26:51 Göd manta (#522)
|
Kezd kisütni a nap a német autópiac felett 2009.01.26. 08:40 A kormány intézkedései következtében fellendült a német autópiac az elmúlt napokban, ezzel, hirtelen máris kedvezőbb megvilágításba helyeződött a német autóipar helyzete is. (ProfitLine.hu) Az autószalonok szerte Németországból, a legnagyobb európai autópiacról nagy forgalomnövekedést jelentenek - közölte a Ford németországi főnöke, BernhardMattes, és ezt annak tulajdonítják, hogy a kormány 2500 eurós támogatást ígért mindenkinek, aki legalább kilencéves autóját cseréli újra. - Most úgy néz ki, hogy az idei autóértékesítés meghaladhatja a 3 milliót, elérheti legalább a tavalyi szintet, ha a kormány beváltja minden tervét - mondta Matthias Wissmann, a VDA elnöke a Der Tagesspiegel című lapnak.Arra lennék kiváncsi,hogy a németek hová teszik majd azt a rengeteg 2000.év-1989év ig elött gyártott korszerű károsanyag kibocsájtású (zöld matrica)autót? Nálunk nem lesz esetleg egy sárga matricásért két zöld matricás ajándékba csere akció????:):):):):)
|
2009.01.25. 19:36:43 Göd manta (#521)
|
Szia Dani! Üdv a sárga matricások klubjában! Most már elmodhatjuk,hogy aki utálja a sárgákat (matrica) az rasszista.:):):):):)Nem hittem volna,hogy egyszer kiállok majd a sárgák mellett.Nem tudom,miért izgulok nemis vagyok pesti csak nagy közel lakom a fővároshoz.:):):):)
|
2009.01.25. 17:54:02 manta1982GTE (#520)
 |
Miért kerül ilyen sokba az engedélyeztetés? Azért mert felteszek a kocsimra egy katalizátort még plusszba fizessek azért is ,hogy jóváhagyják azt hogy kevésbé akarom szennyezni a környezetet... Nemhogy vígan engedélyeznék eme cselekedetet. :S Megnéztem és rosszul emlékeztem (sárga matricám van) :D Pont most volt az "Ablak" című műsorban ,hogy már nem járnak IC -k mert visszaminősítették őket gyorsvonattá ,ugyanis nem tudták biztosítani a feltételeket amik az IC -nek elő vannak írva és mindez azért mert bizonyos szakaszokon csak 40 el közlekedhet a vonat, olyan rossz a sínek állapota... s amegkérdezettek egy része azt válaszolta ,hogy atóba fog átülni a vonat helyett...
|
2009.01.25. 07:25:17 Göd manta (#519)
|
Sziasztok! Utánanéztem,és 2004-ben működött az állami támogatás 20000 Ft-al a katalizátorra való modernizálásra.De ez amit olvastam az csak a Trabant,Wartburg és egyébb kétütemüekre vonatkozott,és azon belül is csak a nyugdijasok és a hycomat tulajdonosok,mozg korlátozottak részére.Azóta rengeteg mozgáskorlátozott váltott a Trabiról valami modernebre így ehhez hasonló támogatást kevessebben veszne igénybe ,persze ha még él ez a dolog.Így nővekedhetne annak az esélye,hogy több szép veterán korú autó is meg tudjon felelni a követendő normatíváknak!Tehát négy éve még állt a dolog,lehet,hogy most is lenne erre egy támogatási keret?
|
2009.01.24. 09:33:19 Göd manta (#518)
|
Szia A.gábor! Még nem is mondtam,hogy jó ötlet volt töled ez a modernizálás! Sajnos nekem Február közepén kellene mennem zőldkátyára,viszont ez a 80-100e összeg hirtelen megviselne.Hosszútávon bíztosan megérné de erre nem készültem.Arra semmi garancia nincs,hogy ez a tiltási gyűrű nem terjedhet tovább az egész agromerációra is.Mivel szabályos népvándorlás van a munkába menőknek délután meg vissza.Nekem azt senki ne akarja bemagyarázni,hogy az autók csak a Hungária vonaláig szenyeznek!Ha meg elhagyom a Budapest táblát akkor virágillat jönki ott hátúl.Szóval van még valami jó ötlet? A szerzöi jogdj a tied lehet.Budapet számomra már nem a főváros inkább mint egy Sci-fi ben "A TILTOTT VÁROS"
|
2009.01.23. 17:51:20 Göd manta (#517)
2009.01.23. 14:51:22 laca77 (#516)
|
Hali A.Gábor!Igen még kell hol érlek el??Vagy küldj egy emiltv oprelaca@freemail.hu köszi Laca
|
2009.01.23. 00:11:01 .coRo (#515)
 |
Sziasztok!Engedjétek meg, hogy én is kicsit hozzászóljak ezen témához.Én úgy vélem, hogy itt minden hozzászólónak igaza van és sajnos szerintem pont ez az, ami miatt kusza az egész dolog és logikátlan.Mert ahhoz, hogy itt ne legyen se hőzöngés se prüszkölés, szerintem egy 3. félnek (kormány) is tenni kéne valamit, hogy az emberek gondolkodás módját efelé kezdje megváltoztatni.Gondolok itt olyanokra, hogy pl ne csak a "kis embereken" akarjanak szigorítani ismét, hanem mondjuk a közt szolgáló (pl: BKV, MÁV, VOLÁN) szerveken is. Ezeket fejleszteni kéne és nem hagyni elkallódni a milliárdokat eltenni, hogy az emberek ne 290ft-ért menyjenek 3 megállót aztán lyukasszák a következő jegye(ke)t. Illetve hogy az ellenőr ne egy agyatlan ittas fószer legyen, aki bunkó és primitív és azon vitatkozik, hogy a jegykezelő által hiányosan kezelt jegy nemigen elfogadható. És kéne látnunk azt is, hogy a környezetvédelem komolyan van gondolva és elkezdik a hülye buszokat lecserélni trolikra, villamosvonalakat építenek ki, hévet, metrót meg ami kell. A szolgáltatások színvonalára sorokat nem akarok pazarolni.De persze hogy így egyszerűbb megoldani egy ilyen szmog kérdést, hogy a káposzta megmaradt, de kecske még él..., de azért tejét még fejjük le!Én hogy őszinte legyek a tömegközlekedés mellett vagyok, de addig ezt a hülye intézkedést nem tudom elfogadni, amíg csak nekünk kell állni a sarat és le vagyunk szarva hogy ki hogy oldja meg ezek után.P E A C E 'n L O V E
|
2009.01.22. 20:03:41 Göd manta (#514)
|
Már megszűnt a kék és a piros plakett, ezek helyett is sárgát alkalmaznak (9. számú melléklet a 7/2002. (VI. 29.) GKM-BM-KvVM együttes rendelethez)."A plakett zöld vagy sárga színével jelzi a gépkocsi környezetvédelmi tulajdonságát. A környezetvédelmi tulajdonságot a jármű konstrukciós jellemzői, illetve a gépkocsi típus nemzetközi előírások szerinti jóváhagyása határozza meg. A gépkocsik a környezetvédelmi tulajdonság szerint a következő két csoportba sorolhatók:Korszerű, környezetbarát gépkocsik (zöld plakett)? a lambda (?) szabályozott keverékképzésű, katalizátoros benzinüzemű személygépjárművek, kis-tehergépkocsik és kisbuszok,? az Európai Unió tagországaiban az Egyesült Államokban, vagy Japánban 1998. január 1-je után gyártott dízelüzemű személygépkocsik, kis-tehergépkocsik és kisbuszok,? a legalább az EURO-II minősítésnek megfelelő tehergépjárművek, nehéz tehergépjárművek, vontatók és autóbuszok,? minden a tulajdonos által igazoltan legalább a Tanács 96/69/EK irányelvének és az ENSZ EGB 83.03/C vagy az ENSZ EGB 49.02/B. előírásnak megfelelő dízel üzemű gépkocsik.Egyéb gépkocsik (sárga plakett)? Csökkentett szennyezésű gépkocsik (régi kék plakett)- szabályozatlan keverékképzésű, katalizátorral felszerelt benzin üzemű személygépkocsik, kis-tehergépjárművek és kisbuszok,- tiszta (csak gázzal üzemeltethető) gázüzemű (LPG vagy CNG) személygépkocsik, kis-tehergépjárművek és kisbuszok.? Hagyományos benzinmotoros gépkocsik (régi sárga plakett)Az első két csoportba nem tartozó négyütemű, benzinüzemű motorral hajtott gépkocsik.? Hagyományos kétütemű- és dízelmotoros gépkocsik (régi piros plakett)Az első két csoportba nem tartozó kétütemű- és dízel motorral hajtott gépkocsik."
|
2009.01.22. 17:16:19 Göd manta (#513)
|
Ez egy nagyon nehéz feladat lesz minden veterán jellegü tömörülésnek! Úgy tudnám elképzelni,hogy állami hozzájárulás igénylése (pl mint a gáznál)flotta kedvezményre.Az örökségvédelemmel,MAVAMSZ,támogatásával,Közlekedési Hatóság jováhagyása mellett egy szerződőtt műszaki állomáson való új szabvány szerinti hiteles autó modernizálás.Mint egy rossz K..nak mindehová be kell kopogtatni. Vagy meg kellene nézzni,hogy külföldön erre már ha van, mi a hiteles gyakorlat.Útálom a bürókráciát!!!!!!
|
2009.01.22. 16:35:34 Göd manta (#512)
|
Ezt az infót kaptam! Van egy úr, és talán Ő többet tudna segíteni.Rajna József (Műszaki Engedélyezési Osztály) Közlekedési Hatóság Tel.:06-1/4602200 Cim.: Bp 1141 Komócsi u. 17-19.Ha valaki már végigjárta ezt az utat az légyszi írjon,nehogy leégessük magunkat,hogy naponta telefonálnak oda mantások.Vagy minden kapcs hasznos infó jól jöhet!Ezt szintén egy cigis dobozon olvastam: A dohányzásról nagyon nehéz leszokni,ezért ne szokjon rá! Mantás nyelven:A MANTÁZÁSRÓL NAGYON NEHÉZ LESZOKNI,EZÉRT NE SZOKJON RÁ???????????:):):):):
|
2009.01.22. 16:25:38 Göd manta (#511)
|
Sziasztok kedves autós társaim!Ma voltam egy Műszaki vizsga helyen,és hallotak már az egész cirkuszról,de egyenlőre ők is tanácstalanok anyira új ez az egész!Na elmodhatjuk,hogy mi mantások már előrébb vagyunk a többiektő,s már keressük a megoldást.Szerintem jobb elébe menni a dolgoknak mint csak sodrodni az árral.Tehát az mondták,hogy lambda szonda,szerelés sok kütyü,illeték,plusz bele a forgalmiba stb...szóval nehéz ügy kb 80-100 e Ft. és persze a sima katalizátor szintén csak sárga matricát eredményez. Először engedélyeztetéssel kezdődik a procedúra.
|
2009.01.22. 10:01:19 manta1982GTE (#510)
 |
Én nem azt mondtam ,hogy szarok bele csak a nagy átlagban ez a személet van. És aki szarik bele megtalálja a kiskaput meg a nagyot is. S valóban ez van. Hozhatnak bármilyen törvényt ha az emberek gondolkodásmódján egyszerűen nem lehet változtatni ,csak akkor ha a saját bőrén tapasztalja meg minek mi az ára. S ne értsen félre senki én nem a környezetszennyezés mellett állok ,mert én is ezt a szart szívom ami itt van, és baromira szellőztetni sem merek a belvárosban. Anno még bicajjal is jártam aztán ellopták az ajtóm elől... ezzel kissé elvették a kedvem egy új vásárlásától.
|
2009.01.22. 09:34:44 T-MOMC (#509)
|
És az a "nagy" belvárosi terület akkora, hogy gyalog 15 perc alatt át lehet érni rajta. Bármelyik BKV járattal pedig max 4 megálló.
|
2009.01.22. 09:32:55 T-MOMC (#508)
|
Na ez a nagy Magyar valóság:Miért pont nekem kellene tennem valamit? Miért nem más tesz meg dolgokat? majd, ha az megteszi, akkor esetleg majd én is. Ahelyett, hogy: hú bazzeg hogy tönkre basztuk a levegőt tegyünk meg mindent, hogy ne öljük tovább magunkat és a gyerekeinket. És ha a BKV busz füstöl is, de ÉN mindent megteszek, hogy jobb legyen, függetlenül attól, hogy más mit csinál. Ha lenne minimális felelősségtudat az emberekben és nem csak a saját sirámaival foglalkoznának, akkor talán egyszer közel kerülhetne Európa.
|
2009.01.22. 08:08:24 manta1982GTE (#507)
 |
S valóban ahogy Krisztián állítja nyugaton gyorsabban cserélődik az autópark. Viszont teszem azt én mint proli állampolgár nem tehetem meg ,hogy új autót vegyek, sőt ha megtehetném sem vennék s nem azért mert ennyire elfajzottan rajongok a régi autókért , de a sok elektronikai kütyü amit egy úgymond modern autóba szerelnek nekem tőlem elveszi a vezetés élményét. Vagy másik példa ,elszaródik benne valami és lehet fizetni súlyos százezreket, akinek pénze van rá tegye... Én meg egyébként allergiás vagyok szóval a por nekem is bejön ... Viszont Krisz kár ,hogy nem esett hó így nem lehet hó - mantát építeni :(
|
2009.01.22. 08:05:20 manta1982GTE (#506)
 |
Lehet ,hogy csak simán környezetszennyezés áll emögött ,bár ki tudja... Ezt nem nagyon értem : miért nem lehet hivatalosan modernizálni egy autót? Nekem fogalmam sincs mi ,hogy megye ezen a téren de úgy értelmezem ,hogyha a mantába szeretnék katalizátort szereltetni akkor azt külön engedélyeztetnem kell a hatóságoknál ? ugye innentől kezdve ha jól sejtem akkor súlyos pénzekbe kerül az engedély valamint a procedúra sem lehet egyszerű mutatvány... Nem lehet régi autóra pl: egy pár éves bontott autónak a katalizátorát átszerkeszteni ? A múltkor ment előttem egy IFA Budaörsön , mondanom sem kell ,hogy a fekete füsttől nem nagyon látszódott és bizony kegyetlenül ment (az ilyennnek milyen matricája lehet ?)...
|
2009.01.22. 05:51:04 Göd manta (#505)
|
Nekem az az érzésem ,hogy emögött inkább gazdaságpolitika van mint környezetvédelem.Hiszen tölünk nyugatabbra egy jobbléti társadalomban az autópark hamarabb cserélődik le korszerűbre újabbra. Még ez nálunk lassúbb!És most már világ szinten is a gazdasági válság hatásárakevesebb lesz az eladás,így joggal félhetnek attól a hazai szakértők,hogy így hamar visszaöregedhet az autópark.És ez csak egy ok a sok közül!A levegö munkacsoport,meg a hasonló impotens társaságok meg csak a malmukra hajta a vízet stb.Kérdés szügségszerű e a modernizállás,ha az érték mutatók megfelelnek a követelményeknek a zöldkártyán? Akkor minek a sárga matrica,csak fennakadt raktáron a készlet?
|
2009.01.22. 05:39:59 Göd manta (#504)
|
Sziasztok! Arra gondoltam,hogy feliratozni kellene mindenkinek az autóját,mint a cigarettás dobozt pl.:A MANTÁZÁS ÉS VAGY VETERÁNOZÁS SÚLYOSAN KÁROSÍTJA ŐN ÉS KÖRNYEZETE EGÉZSÉGÉT. Vagy A MANTÁZÁS ÉS VAGY VETERÁNOZÁS HALÁLT OKOZHAT!Kiváncsi lennék hányunknál szólalna meg a lelkiismeret és adná be kis kedvencét a bontóba?Persze miután sok százezret, milliót(tipusonként változó) kidobva váltana a gyaloglásra.Mert úgye a hobbi autó az nem megélhetési autó,ezért azár érték aránya is magasan eltér!!
|
2009.01.21. 21:35:14 Göd manta (#503)
|
Na srácok milyen jól beindultatok! Ez tök jó ettöl forum.Én meg egy asztmás mantás vagyok!!!És ez tényleg nagyon komoly,és nem vicc.
|
|
|
|
 |